Ja Scan, wij zijn de rekenkundige onder de posters!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Klopt inderdaad
Alleen schreef jij dat die van bankrupcy niet kon, maar die kon ook prima.
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd je dan wel een teiltje of twintig bij de hand?
Ja, so? Wat maakt het uit? Het doet inderdaad pijn aan je ogen om er naar te moeten kijken.... De liefde rechtvaardigt niets. Het is hoogstens een verzachtende omstandigheid bij crimes passionels, maar hier op Fok doet men, gelukkig, niet aan verzachtende omstandigheden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef sleepy1958 het volgende:
zijn jullie dan allemaal ziende blind. die twee zijn gewoon zo zwaar verliefd op elkaar.
doet gewoon pijn aan je ogen.
quote:
Denk dat ze het niet ziet omdat ze al slaapt gok ikquote:
Stream 5. Oh jammer, die heb je niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op welke stream is dat te bekijken?![]()
Denk het niet... ze zit met haar neus voor de tv hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat ze het niet ziet omdat ze al slaapt gok ik
Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef BVO het volgende:
[POLL] Welke genomineerde is je favoriet?
Ik ga gelijk googlen voor stream 5quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stream 5. Oh jammer, die heb je niet.
Geeeeeeeeeeeeert, Geeeeeeeeeeert!!!!!
Nu ik het lees weet ik wat ze bedoelde.Toen ze het zei dacht ik er niet zo over na.Die meid denkt dat ze niet kan koken,maar ik denk als ze de kans krijgt het echt wel lukt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:32 schreef bunnyma het volgende:
Moest trouwens wel lachen om Ingrid.
Heel beteuterd vroeg ze of ze ook zelf moest koken.![]()
Neu, maar het kan nog weleens lang gaan duren.quote:
Met de duim in haar mondquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk het niet... ze zit met haar neus voor de tv hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |