Dido heeft vanavond wel gezegd dat ze "taktisch" had genomineerd. Maar ik zou er toch wel verbaasd van staan te kijken als ze écht Rob als eerste heeft genoemd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou ook nog kunnen inderdaadToch verwacht ik niet dat Lieske als eerste op Rob heeft gestemd.
Deze kan wel!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef jette het volgende:
Ik denk deze:
lieske: 1. roel 2. dido
rob: 1. lieske 2. dido
roel: 1. lieske 2. joost
joost: 1. roel 2. lieske
dido: 1. lieske 2. rob
nathalie: 1. lieske 2. rob
alleen andere volgorde dus.
LOL... waar staat die oplossing dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef melke het volgende:
[..]
Puzzelen? Zo lastig was de oplossing niet. Ik wist het meteen. Er was niet voor niets een 2de stemronde.
Ik kwam ook pas later de opmerking van gert tegen en moest 1 pagina terugquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is wel moeilijk om te reageren op deze reactie als je alleen hier in SC zit. Ik heb me rot gezocht naar de post van Gert.![]()
Geloof bij de blogs en heb hem net samen met jou gepost rond middernachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... waar staat die oplossing dan?
Ik zou ook liever streams zien van de 'afvallers' vooral van Menno uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die de ex-bewoners (incl. Chantal nu) in de studio leuker vind om naar te kijken... dan wat de bewoners in het huis doen?
Vooral Linda![]()
Die voelen zich al superieur.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!!
alleen Lieske, Ingrid en Joost nu nog te pruimen in het huis
dat enge kwartet moet snel ingekrompen worden
Ik moest naar een ander topicquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik kwam ook pas later de opmerking van gert tegen en moest 1 pagina terug![]()
gatverdarrie. Die ingrid was samen met chantal maar vooral Rob (degene die met de hetze tegen Menno begon, volgens mij omdat hijzelf wat met ingrid wilde) zo vuil tegen menno. Dat vergeet ik niet zo snel hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!!
alleen Lieske, Ingrid en Joost nu nog te pruimen in het huis
dat enge kwartet moet snel ingekrompen worden
Precies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach kom op zeg..
Ze had niet in de heat of the moment die discussie toen aan moeten gaan met alledrie de mensen die haar genomineerd hadden tegenover zich, maar het getuigde wel van lef.
En Dido was op een gegeven moment uitgeluld over die nominaties van de drie musketiers, terwijl Chantal er sindsdien niet meer over opgehouden is. Echt élke dag! Vanmiddag wéér, in het bubbelbad. Binnen was het gezellig en werd er gelachen, door Roel, Rob en Dido, bovenhet bubbelbad zat men in een naargeestige sfeer wéér eens door te nemen hoe Dido hun toch in vredesnaam zo'n schuldgevoel aan had kunnen praten... tig dagen geleden.![]()
Ik hoop idd dat Ingrid die anderen doorkijgt en als ze straks terug is een leuk spel spelen kan, samen met Lieske uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef melke het volgende:
Ingrid ziet nu hun waare aard. Hopelijk kan ze het spel nu makkelijker spelen. Zou ze de nominaties ook kunnen zien en weten?
Tja , die is er idd nog niet, vraag me beetje af wanneer die komt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... waar staat die oplossing dan?
Dido is echt een geraffineerd type. Zou me niets verbazen als ze er uiteindelijk met de poet vandoor gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft vanavond wel gezegd dat ze "taktisch" had genomineerd. Maar ik zou er toch wel verbaasd van staan te kijken als ze écht Rob als eerste heeft genoemd.
dat was BB voor vanavond, nu kan het hier beginnen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef Bocaj het volgende:
Nou dat was het dan...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:24 schreef essie05 het volgende:
Ingrid is toch wel meer mijn favoriet geworden hoor.Ik denk dat, als zij wint de, enige is die er geestelijk sterker van word.Ze is zo verschrikkelijk onzeker dat ik denk dat het voor haar echt een enorme boost is als blijkt dat Nederland haar echt wel leuk vind.Ik vind haar in ieder geval leuk.
Hoop alleen niet dat BB er nu een Ingrid show van maakt de komende week,dat kan tegen haar werken.
Ik heb het gevonden. Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef melke het volgende:
[..]
Geloof bij de blogs en heb hem net samen met jou gepost rond middernacht
tja wist ik veel dat gert op mannen viel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat sneu nou. Dan heb ik het toch sneller voor elkaar![]()
Gert en Wicked gaan live op Fok! de liefde bedrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat was BB voor vanavond, nu kan het hier beginnen!Als iemand me kan vertellen wat hier gaat beginnen ben ik ook blij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |