Nee joh, lekker net goed voor Roel....... moet 'ie maar niet zo doooooooooooooooooooooooodeijk saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel een stunt hoor.Aan de andere kant zou het voor Roel wel erg zuur zijn als hij voor de 2de keer zijn geld kwijtraakt.
Heeft Dido nou eigenlijk nog een sanctie gekregen m.b.t de nicotinepleisters die Naat vond?
ik ging uit van elke stem 1 punt, dan klopt hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél als de eerstgenoemde naam zwaarder weegt...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bedoel ik niet hoor je een antal gelijk zingen op een nummer van shakira en t loop niet gelijk![]()
Neuh want dat kan ik erg goed begrijpen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou itsme, de mensen die hier Roel en Dido samen "lief" vinden, kun je op de vingers van één Volendamse café-hand tellen. Dus dat is best bijzonder, dat we elkaar dáár in vinden.
Maar OK, ik doe een opzetje:
Ik erger me dood aan die "kijk mij eens olijk heupwiegen in mijn onderbroek" lelijke bleke puistenbaal van een Joost.
Is dat misschien een mogelijk punt van discussie cq elkaar voor rotte vis uitmakerij?![]()
Scanman hoe laatw as je achter al de nominatie's?was wel ff puzzelen nl. he.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske nominatie op Dido en Roel kan ik trouwens heel goed begrijpen. En dat is niet eens omdat het Lieske is, maar Dido en Roel kleven wel heel erg aan elkaar en in zo'n huis kan dat haast niet goed werken.
ik zit nog steeds naar foutjes te zoeken maar helaas:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen eens? Dit moet het wel zijn. Een andere mogelijkheid is er niet.
ja, ik quote mezelf, sorry
OF misschien omdat Bridget hem dat tijdens de live-nominatie in de uitzending letterlijk verboden heeft?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ook meteen waarom Rob niet over zijn nominatie wilde praten.
Klopt niets van. Eerste ronde waren er maar 2 genomineerd. Het moeten er maximaal 3 zijn. Vandaar een 2de stem ronde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef bankrupcy het volgende:
Ik hou het hier op:
Roel: Lieske & Joost
Rob: Lieske & Dido
Nathalie: Lieske & Rob
Joost: Lieske & Roel
Dido: Rob & Lieske
Lieske: Rob & Dido
Maar ik heb alles al dat mijn hartje begeert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer iemand die op Gert loert![]()
Was ich noch zu sagen hätte dauert eine zigarette und ein letztes glas im stehen...quote:
Is wel moeilijk om te reageren op deze reactie als je alleen hier in SC zit. Ik heb me rot gezocht naar de post van Gert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Neuh want dat kan ik erg goed begrijpen.
Het is ook een toneelspeler eerste klas hoor,
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef sleepy1958 het volgende:
zijn jullie dan allemaal ziende blind. die twee zijn gewoon zo zwaar verliefd op elkaar.
doet gewoon pijn aan je ogen.
Precies! Denk dat er hier gewoon hoop mensen beetje jaloers zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef sleepy1958 het volgende:
zijn jullie dan allemaal ziende blind. die twee zijn gewoon zo zwaar verliefd op elkaar.
doet gewoon pijn aan je ogen.
En Lieske zegt een vaag iets tegen Rikkert... weg 5000 euro.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee joh, lekker net goed voor Roel....... moet 'ie maar niet zo doooooooooooooooooooooooodeijk saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai zijn![]()
En ik heb daar niks over gehoord van die wel of niet sanctie voor Dido.... maar ook niet over dat Rob toen door NatteLie werd betrapt met dat geld..... vage zooi allemaal![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik heb alles al dat mijn hartje begeert.![]()
Is'ie schoon?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
(Joehoe, Bokaj, hier heb je je teiltje weer terug!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |