Nouquote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's handig, want die ene dude die de film dan op internet verspreid is ff bezig om dat filmpje weg te knippen, en de 10.000 man die 'm vervolgens downloaden hoeven er niet meer naar te kijken! Hendig hè.
Ahhhh... Divine!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat IMDB de allerbeste refelctie heeft van een film via een cijfer. Dit geeft dus ook aan dat alle films die boven de 8 scoren een topfilm is!!! Snap het nou een keer. Neem nou voorbeeld aan Star Wars! Echt een super film gewoon...quote:
star wars zuigtquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat IMDB de allerbeste refelctie heeft van een film via een cijfer. Dit geeft dus ook aan dat alle films die boven de 8 scoren een topfilm is!!! Snap het nou een keer. Neem nou voorbeeld aan Star Wars! Echt een super film gewoon...
Nee die link begreep ik ook niet. Maar inmiddels is dat vrij normaal voor Mikkiequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begrijp wel het cijfer, maar jij post de prijs waarop geantwoord word met het imdb cijfer alsof hoge cijfers nooit lage prijzen zijn
Ik heb het eerlijk gezegd geprobeerd om die film een keer helemaal uit te zitten maar het lukt me nooit. Na een half uur lang in een woestijn twee robots die tegen elkaar lopen te piepen zijn mijn ogen alweer dicht en zit ik in dromenland. Ik kan het echt niet begrijpen dat er mensen zijn die Star Wars gewoon goed vindenquote:
Nou heb je het moment verpestquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn gedachtenniveau zit eigenlijk dus te hoog voor jullie?
een Imageshack kikkertje??quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef kinky_queen het volgende:
En dan nu de editie die je had willen hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je ook een voorkant gekregen?
toch jammer dat die Bad Santa niet ongecensureerd isquote:
vergeleken met de R1 is hij toch niet zo uncensored, achja voor die 5 euroquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar...maar...maar... d'r staat toch "the uncensored version"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |