Maar mag ik daar dan ook nog de mensen van Rijkswaterstaat van de strooiwagens ook aan toevoegen. Want ook voor de automobilist moet het toch een memorabele dag zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
Het zijn toch ook prutsers in Nederland... het eerste sneeuwvlokje, een beetje wind, en meteen al het treinverkeer een chaos. Fuckin' amateurs..
Bron: teletekstquote:A2 Eindhoven->Utrecht tussen
Best-West en Beesd 47 km, Vertraging
tot 3 uren en 16 minuten
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
haha de bijewinkle wat verkopen ze daar? bijen en imker kostuums?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Bron: teletekst
![]()
"Hallo schat, met mij. Ik heb even op teletekst gekeken, en ik kom vandaag niet thuis om 18:07 zoals gewoonlijk, maar om 21:23. Doei!"
Nee joh,quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
haha de bijewinkle wat verkopen ze daar? bijen en imker kostuums?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ONEERLIJK!
Ruilen van woning? Ga jij maar knus in en boerderij met warme choco en kaarsen en een ligbad en zo, ga ik wel arme-studentjes-opvanghuis spelen
Zet je dat toch ook op het boodschappenlijstje naast de plastich plantenpotjes die je gisteren al besteld had, want sneeuw blijft hier de komende dagen nog wel liggen hoorquote:
EGOÏST!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Ze zijn van mij! Van mij! Van mij!
Zebra-wie?!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond komt bij MTV Zebraman
[afbeelding]
Hmmmz... Maar die is er dit weekend niet. Dus moet ik ze bewaren tot volgend weekend, maar ik vraag me af of ze wel zo lang goed blijven. Zouden ze niet gaan stinken, die besneeuwde studentjes?quote:
Twee semi-hetero's in één bed? Hmmz.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Goooooeeeed. Tim kan niet meer naar huis. Die gaat terug naar A'dam en blijft bij m'n ex slapen.
Man.quote:
The Island?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat kan-ie? Veranderen in een zebra ofzo?.
*The Island kijk*
oh dhuu..... was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou er even vanuit gaan dat ie de Bijenkorf bedoelt.
Heel even maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |