kun je niet opzoeken ergens of het toen ook heel guur weer was?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Zouden mijn paps en mams ook vastgezeten hebben thuis, 27 jaar geleden?
http://www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgiquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kun je niet opzoeken ergens of het toen ook heel guur weer was?
Studenten in V?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
En kijk dan meteen even uit het keukenraam of er niet een schattig studentje met een lekke band door sneeuw voorbij komt gesjokt, die je voor de nacht onderdak kunt aanbieden..
die is nog nlang niet thuis hoor!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
Tim zit in Utrecht in een trein te wachten![]()
Handig, als op de volgende pagina staat dat Tilburg eruit ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
NS-site
Reisadvies:
Reizigers tussen de Randstad en Zuid Oost Nederland reizen via de verbinding Rotterdam<->Breda<->Tilburg
Leuk hè, leedvermaakquote:Tim zit in Utrecht in een trein te wachten
Oooh... tuurlijk... Nou ja.. Ik heb er hier al een stel voorbij zien komen. Van die schattige studentjes met sneeuwvlokjes in hun blonde haren.quote:
quote:
ONEERLIJK!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh... tuurlijk... Nou ja.. Ik heb er hier al een stel voorbij zien komen. Van die schattige studentjes met sneeuwvlokjes in hun blonde haren.. Lopend naast hun fiets.
Maar ja..
Oeh!quote:
Reden er dan wel treinen vanaf Schothorst?quote:
ja! en even naar het broedsel kijken van bart en maureenquote:
Dus ook voor jouw gratis koffie/thee van NS ter compensatie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wilde de trein van 17:08 van Amersfoort Schothorst naar Utrecht.
Die had 25 minuten vertraging... toen blikseminslag tussen A'foort en Utrecht, geen treinverkeer.
Moest toen via Amsterdam....
quote:
Niet gemerkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef Stroekie het volgende:
Dus ook voor jouw gratis koffie/thee van NS ter compensatie?
ja ze heeft eind oktober geworpen. hij heet rodin geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |