Had t gezegdquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
Euhm, Corpse bride geweest, ranzige pizza gegeten in de Leidse-dwarsstraat, 3 uur in Australians gezeten, koffie gehad bij Haagendasz, beetje rondgelopen en toen naar huis gegaan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, wat een avond zeg
Dus je was alleenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
Neen, die was ergens anders.
Nee, omg, ik ga niet in m'n eentje.quote:
Met wie ga jequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef TehRockstar het volgende:
Morgen.
Morgen ga ik weer naar HP4. Dus ik zoek nog een slaapplaats daarna..
Zal ik eens een wilde gok doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, wat een avond zeg
Ik blijf bij een vriend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met wie ga je? en Je kan hier best op de bank crashen..of doorhalen met mn OC dvd boxen
mmkayquote:
We hadden toch nog gewoon een voorstelling, dus nee, geen mensen opgevangen. Gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal ik eens een wilde gok doen.
Jij kan niet naar Braboland toe dank zij NS, dus moet je nu in elk geval blijven slapen op je kamer die dus lek is is. Veder was het chaos op CS, en kon de jaarbeurs de mensen niet opvangen omdat die vol staat met HCC spullen en stands dus hebben jullie in het Beatrix deels mensen moeten opvangen. En hierbij kwam jullie ervaring met de ontruiming van afgelopen zomer/herfst goed van pas. Kortom een enerverende avond, en dan moet het heerlijk avondje nog komen![]()
Zeg. Hoe wil je dood?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef Weemz het volgende:Ang3l al 27
Ik dacht dat jij jonger was jôh!...
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Ang3l wordt nu overspoeld op MSN..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |