En in de zomer komt ie kankeren over belachelijke rekeningen terwijl het toch heel normaal is om je huis bij te stoken als het buiten maar 25 graden is?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, elke eerste koude dag recycled BHFH dit topic
Waarom zoek je geen vriendin?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zit hier nu met 2 dikke truien over elkaar.
Precies, zal zo dat topic waarin hij altijd zelf z'n condooms weggooit omdat anders 'het meisje zichzelf insemineert' ook wel weer voorbij komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En in de zomer komt ie kankeren over belachelijke rekeningen terwijl het toch heel normaal is om je huis bij te stoken als het buiten maar 25 graden is?
En die van dat vrouwen allemaal hoeren zijn want ze hebben met (mannen > 1 && 'BHFH' NOT IN mannen) seks enzo.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, zal zo dat topic waarin hij altijd zelf z'n condooms weggooit omdat anders 'het meisje zichzelf insemineert' ook wel weer voorbij komen.
Ik denk dat hij in het westland woont en een paar kassen moet warm stokenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef Golf het volgende:
Ik weet niet waar het lek precies zit, maar dat moet een heel best gat zijn.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in het westland woont en een paar kassen moet warm stoken
inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 23:06 schreef Croga het volgende:
Het voordeel van dit alles is wel dat er een steeds grotere kans is op condensatie in zijn PC bij zulke lage temperaturen.... En dan zijn we voorgoed van BHFH af![]()
Doe 's lief voor BHFH, hij helpt mij de winterdepressie door met zijn topicsquote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef -chefke- het volgende:
[..]
inderdaad![]()
of met een beetje geluk word ie doodziek van die kou in de hut![]()
![]()
Een 3e wereldlaptop is uitermate geschikt voor jou! Zo'n dingetje kan je dmv van een slinger van stroom voorzien. 2 vliegen in 1 klap; je laptop weer stroom en jij krijgt 't lekker warm van het slingeren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik lig samen met mijn laptop onder de wol nu. dus ik heb het gewoon warm, en mijn laptop ook.
En die 20 euro stookkosten per dag, we lezen maar ff voor het gemak over het commentaar daarover heen hè?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik lig samen met mijn laptop onder de wol nu. dus ik heb het gewoon warm, en mijn laptop ook.
Wat heerlijk romantisch!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je stookt denk ik maar 20% tot 30% van het jaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef _Arthur het volgende:
20e per dag, 365 dagen per jaar, dat is 7300e stookkosten per jaar en 608euro per maand.
Ik zou eens een huis zoeken ipv in die doos te blijven wonen.
BHFH moet het hele jaar door stoken met die doos van 'm.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
je stookt denk ik maar 20% tot 30% van het jaar![]()
Wehehe!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
10 Graden !
Wrom ga je niet meteen een iglo bouwen.... scheelt weer huurkosten.
Da's wel heel sneu.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef MissCleo het volgende:
water uit bad gebruiken voor toilet
Open haard maakt het toch meestal kouder omdat het koude lucht aantrekt. Tenzij je een speciale kachel hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef PirE het volgende:
Open haard en hout wat gratis gekapt is![]()
![]()
Je kan ook in de wastafel plassen, heb je nog minder water nodig!quote:
Ooit moet je naar buiten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
23 graden in mijn huis. Lekker warme voetjes door de vloerverwarming.
Ik ga liever dood dan dat ik kou lijd.
Hoe kook jij zeg?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef MissCleo het volgende:
... truukjes. (pannen op de deksel...
Klopt, `fortune` had hier ook een ooit een quote over.... Er zijn zelfs wetenschappers die 's zomers hun open haard gebruiken om het huis af te laten koelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Open haard maakt het toch meestal kouder omdat het koude lucht aantrekt.
Je hebt het nu over BHFH die knuffelt met zijn laptop?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat heerlijk romantisch!![]()
Lekker elkaar warm houden en knuffelen in de vrieskou.![]()
In de tuin van de burenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Je kan ook in de wastafel plassen, heb je nog minder water nodig!![]()
alleen plassen eh.
*proest*quote:
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je hebt het nu over BHFH die knuffelt met zijn laptop?![]()
Gelukkig hou jij het allemaal in de gaten!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef N-tertainment het volgende:
waarom is dit nog steeds niet verplaatst naar ONZIN en zitten de Mods zelfs mee te lullen? Dit is niet grappig en hoort zeker niet in een serieuze subforum als W&G
Dan komt wel de milieu politie om de hoek, en begint men te zeuren dat u wel voldoende moet ventileren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Gia het volgende:
Ben trouwens met die elektra kosten ook benieuwd of kaarsjes onderhand niet goedkoper zijn.
Ga dat toch eens uitproberen, een dezer dagen.
Gewoon een goedkope zak theelichtjes. Een dag gewoon lampen aan, meterstanden noteren. Volgende dag alleen kaarsjes aan, meterstanden noteren. En dan uitrekenen of het verschil in kosten elektra groter of kleiner is dan de kosten van de gebruikte kaarsjes.
't Is in elk geval gezelliger.
Ze zijn wel lekker warm inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |