Iron Maiden - The Number of the Beastquote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Princess - Say I'm Your Number One
Bette Midler eand Mick Jagger - Beast of burd enquote:Op maandag 28 november 2005 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Iron Maiden - The Number of the Beast
Animals - House of the Rising Sunquote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bette Midler eand Mick Jagger - Beast of burden
Madness - Our Housequote:
quote:
Albert Hammond - I'm A Trainquote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Shania Twain - Still Under The Weather
Monkees - Last train to Clarksvillequote:
The KLF - Last Train To Trancentralquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Monkees - Last train to Clarksville
Gladys Knight & The Pips - Midnight Train To Georgiaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
The KLF - Last Train To Trancentral
The Eagles - Hotel Californiaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gladys Knight & The Pips - Midnight Train To Georgia
Gary Moore - Still Got The Bluesquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Irene Moors & De Smurfen - Wij Houden Van Housen
Quoten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:06 schreef Beathoven het volgende:
The Nice - Diamond-Hard Blue Apples of the Moon
na het posten en bekijken van m'n bericht, vroeg ik me af waar het bericht stond waar ik op reageerde. Was van tong80 iig, nou ja.. ik vind 'm zo vast wel weer terug. Heb even 'misbruik' gemaakt van m'n modrecht door m'n eigen overbodige bericht te deleten. Is de ketting iig niet verbrokenquote:Quoten
Flying Disc Federation - Make your Shadow Smilequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Gary Brooker - No More Fear Of Flying
Tong? Dan was je wel heel erg laat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef Beathoven het volgende:
na het posten en bekijken van m'n bericht, vroeg ik me af waar het bericht stond waar ik op reageerde. Was van tong80 iig, nou ja.. ik vind 'm zo vast wel weer terug. Heb even 'misbruik' gemaakt van m'n modrecht door m'n eigen overbodige bericht te deleten. Is de ketting iig niet verbroken
The Shadows - Theme From The Deer Hunterquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef Beathoven het volgende:
Flying Disc Federation - Make your Shadow Smile
jeu, ik zat er een paar uur naast zie ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tong? Dan was je wel heel erg laat.
The Beatles - Martha, my deerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
The Shadows - Theme From The Deer Hunter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |