krakersquote:
kakkersquote:
Dat was ook een beetje mijn insteek.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben al veel te bang dat we het zelfde denken![]()
kerkersquote:
Je zei het 2 keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mijn insteek.
Oh jee, ik zei insteek.
Dat wil niet.quote:
Ja, dan moet je 'm er intussen ook weer hebben uitgehaald voor je 'm er weer insteekt, zou je zeggen.quote:
Het wil wel, alleen zijn het 2 lettersquote:
Een herhalende beweging dus, in, uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan moet je 'm er intussen ook weer hebben uitgehaald voor je 'm er weer insteekt, zou je zeggen.![]()
banaanquote:
Daar zou 't dan op neerkomen idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
Een herhalende beweging dus, in, uit
hehe, get a room...quote:
PS begon.quote:
rakkersquote:
rukkersquote:
Ik mag het keldertje niet inquote:
Wie opende dingen die voor anderen gesloten blijven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
PS begon.
[sub]Maar PS is wel lief.
Je doet het niet goed nuquote:
kurkjesquote:
Durf ik te vragen hoe je dit bedoelt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
Wie opende dingen die voor anderen gesloten blijven?
quote:Arcee is ook
Nee, het is 2 letters, hè?quote:
hurkjesquote:
Lijkt me van wel, weet alleen niet zeker of je dan ook antwoord krijgtquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Durf ik te vragen hoe je dit bedoelt?
[..]
kruisjequote:
7 in dit topicquote:
Ik vraag maar niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
Lijkt me van wel, weet alleen niet zeker of je dan ook antwoord krijgt
Je dacht vast wel in de goeie richtingquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet.
Ik ga wel naar bed.
Slaap lekker voor nu of straks, lieve PS.![]()
Ja, richting bed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Je dacht vast wel in de goeie richting
Slaap lekker sweetietot later
![]()
![]()
Badkamer,keuken of salontafel niet?quote:
suikersquote:
sluiersquote:
brusselquote:
neusbel magda?quote:
belustequote:
kasteelquote:
steltenquote: