Sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]je prikt mijn fantasieën over Wow helemaal kapot. "De meidengroep Wow is vandaag helemaal uitgewoond in een studentenhuis in Groningen".... Het waren hele leuke meisjes, echt van die maagden waar je zin in hebt als je met die explosievengordel de plaatselijke pizzaria binnen wandelt, maar goed.
Ja kut, dat heb ik gemist dusquote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
Bij dezeik even ontzettend op Shakira.
Straks de herhaling.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja kut, dat heb ik gemist dus
Je moest eens weten welke ik vanmiddag had.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
Beev.. je avatar... sinterklaas is nog niet geweest hoor
Dat kuiltje tussen haar ogen zag er zooo leuk uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
Bij dezeik even ontzettend op Shakira.
Hij had eerst jouw avatarquote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
Beev.. je avatar... sinterklaas is nog niet geweest hoor
Mijn avatar?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij had eerst jouw avatar!
Mijn eigen eigen.. die ik voor mijnzelf heb gemaakt?quote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn eigen eigen.. die ik voor mijnzelf heb gemaakt?
VUILE KUT ROTTERDAMMER!!
Ik was eerder! Klaar! En ik heb Svensational die heir vanaf weet! En die is mod!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. En hij staat al bij m'n uploadicons ook
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was eerder! Klaar! En ik heb Svensational die heir vanaf weet! En die is mod!
Ja, dat is een goed argumentquote:
Ach, en jij zou eens een hele week een Alice-avatar nemen, heb je ook niet gedaanquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was eerder! Klaar! En ik heb Svensational die heir vanaf weet! En die is mod!
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed argument!
Moet dat nouquote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, en jij zou eens een hele week een Alice-avatar nemen, heb je ook niet gedaan!
quote:
Whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |