Ruud zei iets over een 'hij', dacht ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel of Dido gaat het 'tweede' huis in.
En Chantal d'r uit!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Roel of Dido gaat het 'tweede' huis in.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt de eerste keer dat de bewoner die bij de eerste tussenstand onderaan staat ook daadwerkelijk eruit moet
(hoop ik)
Ik duim mee!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt de eerste keer dat de bewoner die bij de eerste tussenstand onderaan staat ook daadwerkelijk eruit moet
(hoop ik)
Oeh oeh oeh! Droomscenario!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Een écht drama voor Dido zou natuurlijk zijn als Nathalie naar huis moet en Roel het huisje ingaat... Dan staat ze dus écht alleen...
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind het wel een stunt! Eén er echt uit en één in het huisje![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Voor het eerst van me leven gestemd.![]()
![]()
![]()
Ik heb geld gegeven aan J .de Mol![]()
![]()
![]()
![]()
Die sim kaart moest toch op.
Gestemd voor Lieske.![]()
da's echt iemand over de rand helpen...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Een écht drama voor Dido zou natuurlijk zijn als Nathalie naar huis moet en Roel het huisje ingaat... Dan staat ze dus écht alleen...
nath weg dido / roel tuinhuisquote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
(hoop ik)
Ik duim met je mee!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
(hoop ik)
Ligt eraan op wiequote:Op donderdag 24 november 2005 20:55 schreef melke het volgende:
Zou ik ook gaan stemmen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |