Hoe kún je?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Voor het eerst van me leven gestemd.![]()
![]()
![]()
Ik heb geld gegeven aan J .de Mol![]()
![]()
![]()
![]()
Die sim kaart moest toch op.
Nou ja, da's nog íets.quote:Gestemd voor Lieske.![]()
Goeie actie.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Voor het eerst van me leven gestemd.![]()
![]()
![]()
Ik heb geld gegeven aan J .de Mol![]()
![]()
![]()
![]()
Die sim kaart moest toch op.
Gestemd voor Lieske.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Een écht drama voor Dido zou natuurlijk zijn als Nathalie naar huis moet en Roel het huisje ingaat... Dan staat ze dus écht alleen...
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef blauw_muisje het volgende:
Shut up,quote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef blauw_muisje het volgende:
-------lalala-------
Iets zegt me dat je haar niet zo erg graag mag. Zit ik er ver naast?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef blauw_muisje het volgende:
topactiequote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind het wel een stunt! Eén er echt uit en één in het huisje![]()
Nounou...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef blauw_muisje het volgende:
Wat een zielige klote reactie, doe ff normaalquote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef blauw_muisje het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Vreemde tussenstand. De vorige keer dat Lieske genomineerd stond werd er massaal voor haar gebeld en stond ze bij de 2e tussenstand al veel hoger. Nu dus niet. Ik begin het somber in te zien
Nog maar een sms stuurtquote:
Begint er idd heel erg op te lijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef avonne het volgende:
lieske gaat er dus uit, helaas
Als jouw naam waarheid wordt... Als Lieske er nu uitgaat kijk ik dus echt NOOIT meer naar die neppe baggerzooi.quote:
Ik gastmod niet met 3 andere modsquote:Op donderdag 24 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Met zoveel modjes in één topic zijn de opmerkingen al weg voor je zelf aan de gang kunt...
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:02 schreef Zhenar het volgende:
Jezus, wat een kutvoordracht. BEREID HET DAN GOED VOOR!!!!!![]()
!
Ach, dat was best leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef teamlead het volgende:
[..]je bedoelt echt nadenken voor ze iets gaan doen en het dan ook nog zo goed mogelijk doen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef Wup het volgende:
lekker vaag, als iemand in het huisje gaat, wordt hij/zij dus ook niet genomineerd
Ook zo fijn als ze massaal gaan quoten.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Met zoveel modjes in één topic zijn de opmerkingen al weg voor je zelf aan de gang kunt...
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:05 schreef CartWOman het volgende:
Ook zo fijn als ze massaal gaan quoten.
Diegene zal wel optijd terug zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef Wup het volgende:
lekker vaag, als iemand in het huisje gaat, wordt hij/zij dus ook niet genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |