quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef teamlead het volgende:
Foppe! De redder van het Nederlandse voetbal
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Roflbroek het volgende:
Foppe is een baas en moet marco vervangen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef AirRaid het volgende:
van Basten ga lekker golfen en laat Foppe het echte werk maar doen
quote:
No way.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef AirRaid het volgende:
van Basten ga lekker golfen en laat Foppe het echte werk maar doen
Nee, Van Basten houdt zich lekker staande tussen die ego's wilde je zeggen? Ruzie met Nistelrooij, Van Bommel, en Seedorf en Davids beledigd.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
No way.
Foppe zou zich niet staande kunnen houden tussen al die ego's en hun nukken. Jong Oranje heeft duidelijk veel meer plezier in voor hun land spelen dan 'oud' oranje. Dat heeft Foppe ook mee.
quote:Ik zei dat hij een lul was. Maar het wàs ook een lul!
Hij wil best naar de nationale top 3, die hebben hem echter nooit gevraagd. Hij is 1x door Ajax gevraagd, maar die wilden hem als hoofd jeugdopleidingen, en dat zag hij niet zitten.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat zal de volgende stap voor Foppe zijn? Ik zou hem graag als bondscoach hebben, maar dat zie ik niet gebeuren. In NL zal ie denk ik alleen naar Heerenveen gaan. Naar een buitenlandse club zie ik hem eigenlijk ook niet zo gauw gaan. Wat dan? Gewoon bondscoach jong oranje blijven?
Nou nou nou zo kan t wel weerquote:Op zondag 24 juni 2007 16:44 schreef J.Herrer het volgende:
Tijdens het EK gewoon bondscoach maken, maken we serieus kans op de titel
En daarna mag hij Ajax wel komen trainen![]()
Hij is toch veels te oud om nog goed te kunnen voetballenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:02 schreef tralalala het volgende:
HIj wil er wel bij zijn met het wk van 2010![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:44 schreef J.Herrer het volgende:
Tijdens het EK gewoon bondscoach maken, maken we serieus kans op de titel
En daarna mag hij Ajax wel komen trainen![]()
Foppe is net als V Hanegem een persoon die van alles en iedereen respect krijgt, ook van vedettenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:27 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Leuk voor een kleuterklas, deze opa.
Foppe & Willempie als dynamisch duo zie ik echt wel zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Foppe is net als V Hanegem een persoon die van alles en iedereen respect krijgt, ook van vedetten
Als de KNVB wakker wordt flikkeren ze Marco en cs. vandaag nog buiten maar het is ijdele hoop helaas
Nee dat wilde ik helemaal niet zeggen. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt want ik heb Van Basten helemaal niet genoemd in die opmerking.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef MaxPower het volgende:
Nee, Van Basten houdt zich lekker staande tussen die ego's wilde je zeggen?
Alsjeblieft zeg. Ze vinden hem schattig.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Foppe is net als V Hanegem een persoon die van alles en iedereen respect krijgt, ook van vedetten
Als de KNVB wakker wordt flikkeren ze Marco en cs. vandaag nog buiten maar het is ijdele hoop helaas
quote:http://www.knvb.nl/archie(...)laar_begon_te_zingen
Het huldigingsfeest was vanmiddag in Heerenveen. Dat deed mij denken aan een feest dat ik daar heb gehad met Heerenveen toen wij ons geplaatst hadden voor de Champions League.
Vandaag was een prachtig feest met enorm veel mensen. Alleen was het jammer dat Vlaar op het podium de microfoon greep en begon te zingen. Ron is een hele beste jongen, maar dat moet hij echt nooit meer doen! Hij kan gelukkig beter voetballen dan zingen… Een gedeelte van mijn toespraak deed ik in het Fries. De huldiging was ook in Friesland en ik vind dat je nooit je eigen afkomst moet verloochenen.
Wat een ontzettende hypocriet. Man daalt nog verder in mijn achting.quote:http://www.ad.nl/sport/article1459988.ece
Van Foppe de Haan hadden de Surinaamse vlaggen achterwege mogen blijven. ,,Dat vond ik niet nodig,’’ aldus de bondscoach. ,,Deze prestatie hebben we met het Nederlands elftal geleverd. Ze moeten maar een andere keer met die vlaggen gaan zwaaien.’’
Ik vind dat dat verschil wel meevalt. Suriname is eigenlijk nog gewoon een provincie van Nederland, en ik denk trouwens dat Surinamers beter geintegreerd zijn dan Friezenquote:Op maandag 25 juni 2007 07:12 schreef RayMania het volgende:
Friesland is natuurlijk een onderdeel van Nederland. Groot verschil met Suriname.
Wel opvallend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |