De enige plek waar Amsterdam eventueel flink hoog zou kunnen bouwen vanwege de hoogte van de grondprijs is de zuid-as, maar daar mag je niet te hoog ivm. Schiphol...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Qua hoogbouw is Amsterdam drie keer niks. Den Haag heeft zelfs mooiere en meer hoogbouw.
We zijn nu wel hartstikke offtopic bezig...quote:
Owwwhhh... je lijkt wel een newbie.quote:
De enige echte stad in NL is Amsterdam en dat kan zich niet eens meten met echte steden als Parijs, Londen en New York. Rotterdam is ook een grote stad maar oer stil en niks te beleven als de nacht valt, kan net zo goed ook een provincie stad zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Provincie stadje zegt ie!
Amsterdam 739.295 (2004)
Rotterdam 596.068
Den Haag 468.421
Utrecht 275.797
Eindhoven 208.573
Tilburg 198.917
leg maar uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Odulla het volgende:
[..]
Owwwhhh... je lijkt wel een newbie.
Moet ik dat echt uitleggen???????![]()
Hahahaha!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Stratos het volgende:
[..]
De enige echte stad in NL is Amsterdam en dat kan zich niet eens meten met echte steden als Parijs, Londen en New York. Rotterdam is ook een grote stad maar oer stil en niks te beleven als de nacht valt, kan net zo goed ook een provincie stad zijn.
In rotterdam is al 10 jaar meer nachtleven dan in Amsterdamquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Stratos het volgende:
[..]
De enige echte stad in NL is Amsterdam en dat kan zich niet eens meten met echte steden als Parijs, Londen en New York. Rotterdam is ook een grote stad maar oer stil en niks te beleven als de nacht valt, kan net zo goed ook een provincie stad zijn.
Amen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In rotterdam is al 10 jaar meer nachtleven dan in Amsterdam
Alle nieuwe concepten ontstaan in Rotterdam.
Je bent nog steeds aan het hokken in Rdam?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Odulla het volgende:
[..]
We zijn nu wel hartstikke offtopic bezig...
Nou... terug... zo afentoe, als ik me verveel.
Ook parijs kan volgens deze redenatie dan ook alleen maar een provinciestad zijn hoor, daar rijden na 24.00 uur ook geen metro's meer. Met oud en nieuw op de champs elysee is het wel druk maar telt men niet eens af en druipen meteen na 24.00 uur meteen de mensen alweer af.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Stratos het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb er nooit eerder gewoond en nog beter: het is de eerste keer dat ik samenwoon.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het hokken in Rdam?
Een jaar geleden ofzo had je toch al een vriendje welke ergens bij het Haagse veer in de buurt woonde?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef Odulla het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb er nooit eerder gewoond en nog beter: het is de eerste keer dat ik samenwoon.
Jeetje... dat is *graaf graaf* bijna 4 jaar geleden...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een jaar geleden ofzo had je toch al een vriendje welke ergens bij het Haagse veer in de buurt woonde?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Ohhwwwww, het 'ontopic' is jouw priveleven!!! ja jeetje, dat weet ik als newbie toch allemaal nie?????????
Zalmhaven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:51 schreef Odulla het volgende:
[..]
Jeetje... dat is *graaf graaf* bijna 4 jaar geleden...
Goed geheugen Swets!
Nu woon ik, met een verse liefde, op nog geen 150 meter van de Erasmusbrug. Links zien we de brug, rechts de Euromast. Toplocatie!
Yep.quote:
MSN, tam tam, telefoon, rooksignalen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef Odulla het volgende:
[..]
Yep.
Over woontorens gesproken... ben benieuwd of de windwijzer op Montevideo er nog opstaat...
Dan vallen de te koop bordjes tenminste wel opquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:22 schreef BrauN het volgende:
Update:
Ik kwam er net langs en er lag een 'Te Koop' bordje - wat aan de ruiten van veel appartementen in de toren hangt - op de stoep. Het is dus waarschijnlijk losgewaaid!
De laatste keer dat ik s'nachts in Rotterdam was,was het echt niet "oer"stil,op iedere hoek stonden antillianen te schreeuwen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Stratos het volgende:
[..]
Het hele topic ging om te beginnen nergens overquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef natte-flamoes het volgende:
lekkere ontopic discussie zeg! goed topic ook!!
Daarom, en er zijn weer wat mensen met elkaar in gesprek, valt vanzelf wel weer dood en het is niet alsof er een deel 2 komt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hele topic ging om te beginnen nergens over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |