abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32563657
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef petre86 het volgende:
bijna alle nederlandse tv-zenders zijn hier uitgevallen nu (enschede)
Acopolypse Now
pi_32563776
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef petre86 het volgende:
bijna alle nederlandse tv-zenders zijn hier uitgevallen nu (enschede)
teveel sneeuw op de schotels
pi_32563807
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Opnieuw Weeralarm, nu voor zware sneeuwval
[..]
Ja.. en het is hier (in het oosten) zojuist begonnen met regenen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 november 2005 @ 12:54:26 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32563826
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef highway101 het volgende:
Grote problemen in het verkeer. Rond apeldoorn staan op 3 wegen maarliefs 140km file.

Ook problemen ten zuiden van Rotterdam. De A29 en A16 zijn beide totaal afgesloten. Dat betekend dat men vanuit Rotterdam niet meer naar het zuiden kan...
Eh ik kan alleen de A16 vinden Breda RICHTING rotterdam. Moerdijk afgesloten omdat de grote onderhouds tent dreigt weg te waaien.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:59:36 #180
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32563974
A1 van Amsterdam naar Osnabruck
Tussen Hoenderloo en Bathmen 26 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer

A1 van Osnabruck naar Amsterdam
Tussen Bathmen en Kootwijk 28 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer

A2 van Amsterdam naar Utrecht
Tussen Knooppunt Holendrecht en Maarssen 15 km. stilstaand verkeer, er ligt rommel op de weg

A2 van Maastricht naar Eindhoven
Tussen Weert-Noord en Knooppunt Leenderheide 18 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer

A50 van Emmeloord naar Arnhem
Tussen Apeldoorn-Noord en Arnhem-Centrum 22 km. stilstaand verkeer

A50 van Arnhem naar Apeldoorn
Tussen Knooppunt Waterberg en Knooppunt Beekbergen 17 km. stilstaand verkeer

N304 van Apeldoorn naar Ede
Tussen Beekbergen en Ede 23 km. langzaam rijdend verkeer

N304 van Ede naar Apeldoorn
Tussen Ede en Beekbergen 23 km. langzaam rijdend verkeer

En dat al om 13:00
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32564278
Blikseminslag spoorwegen Utrecht-Amsterdam.

Hier ten noorden van Eindhoven is het erg donker aan het worden. Nog geen sneeuw gezien, wat nat gevlok vannacht. Nu harde windvlagen.

Er komt nog een intensief neerslaggebied aan, zwaartepunt midden van het land, iets zuidelijker dan de huidige zone. Het oosten kan zich opmaken voor wat centimeters erbij.

Ik heb het idee dat de avondspits grotere problemen gaat zien dan de ochtendspits. Als de zone in de nacht wegtrekt kan het opklaren en in sneeuwgebieden flink afkoelen, zeker gebieden die wat in de luwte van de depressie liggen. Daarna komt er weer een trein met sneeuwbuien op gang, maar die zullen niet zo hevig zijn als de buien nu. Het noorden van het land maakt tegen zondag kans op pittige sneeuwval wanneer een zone uit het oosten komt en temperaturen onder nul. Het zuiden lijkt er dan bekaaid af te komen.

Hoe dan ook, winterse vooruitzichten dus. En ook op de langere termijn lijkt het weerbeeld zich te handhaven. Niet met zoveel neerslag en harde wind. Woensdag weten we meer.
pi_32564345
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Keromane het volgende:
Blikseminslag spoorwegen Utrecht-Amsterdam.

Hier ten noorden van Eindhoven is het erg donker aan het worden. Nog geen sneeuw gezien, wat nat gevlok vannacht. Nu harde windvlagen.
donkerder en donkerder inderdaad. Het hangt al uren daar ten noorden
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 november 2005 @ 13:15:07 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32564374
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Het gaat nu hier buiten serieus te keer. Toch maar es met mn raam dicht gaan slapen.
'Hier' is overigens net onder Rotterdam.
Barendrecht? Daar moet ik morgen nl. zijn
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32564378
Jezus man, hier in Friesland schijnt gewoon de zon, de lucht is helder blauw en het heeft nog niet eens geregend vandaag

En storm? Het is hier blad stil, echt hele maal, maar dan ook echt helemaal geen wind
De status 'bagger-user' voorbij
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:19:57 #186
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_32564496
Hier sneeuwde het even iets minder maar inmiddels zijn de vlokken weer vrij groot en gaat het weer redelijk hard. Nog geen droge momenten gehad.OV ligt helemaal stil...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_32564577
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Jezus man, hier in Friesland schijnt gewoon de zon, de lucht is helder blauw en het heeft nog niet eens geregend vandaag

En storm? Het is hier blad stil, echt hele maal, maar dan ook echt helemaal geen wind
Hahah jah, ik geloofde m'n ogen niet toen ik het journaal zag..
Wat een domper
pi_32564709
Wij moeten morgenochtend van Groningen naar Lelystad.. gaat dat wel lukken met dit weer?
pi_32564903
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef poemojn het volgende:
Wij moeten morgenochtend van Groningen naar Lelystad.. gaat dat wel lukken met dit weer?
Als je dood wilt

De status 'bagger-user' voorbij
pi_32564912
Het noorden van het land zit onder de kern van de diepe depressie. Net als in het oog van een orkaan kan het in zo'n gebied windstil zijn en vrijwel onbewolkt terwijl het iets verderop tekeer gaat.

Voor wat het waard is: de Britse MetOffice verwacht tegen de avond zware neerslag in ons land, zwaartepunt tekenen ze nu een stukje zuidelijker in, vanover Zuid Holland over Brabant. Heel spannend omdat er ook harde wind en windstoten van windkracht 10 verwacht worden. Dit kan Zuid Nederland dan toch een flink pak opleveren, plus sneeuwduinen. Naast de neerslagzone lijkt er ook koudere lucht aan te komen. In het 'ideale' geval gaat het over een paar uur sneeuwen en wordt het pas in de nacht droger. Neerslagkansen blijven vervolgens.

Afwachten.
pi_32564987
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef Keromane het volgende:
Het noorden van het land zit onder de kern van de diepe depressie. Net als in het oog van een orkaan kan het in zo'n gebied windstil zijn en vrijwel onbewolkt terwijl het iets verderop tekeer gaat.

Voor wat het waard is: de Britse MetOffice verwacht tegen de avond zware neerslag in ons land, zwaartepunt tekenen ze nu een stukje zuidelijker in, vanover Zuid Holland over Brabant. Heel spannend omdat er ook harde wind en windstoten van windkracht 10 verwacht worden. Dit kan Zuid Nederland dan toch een flink pak opleveren, plus sneeuwduinen. Naast de neerslagzone lijkt er ook koudere lucht aan te komen. In het 'ideale' geval gaat het over een paar uur sneeuwen en wordt het pas in de nacht droger. Neerslagkansen blijven vervolgens.

Afwachten.
nou, ik ben zéér benieuwd.
pi_32565031
Ach , misschien moet ik niet zeiken, ik heb in maart al een mooi pak gehad.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:43:12 #194
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32565135
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef -Mk- het volgende:
Ach , misschien moet ik niet zeiken, ik heb in maart al een mooi pak gehad.
precies, tis hier bewolkt, geen regen, geen sneeuw en windstil
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_32565161
Voor de Groningers en Friezen is er misschien ook goed nieuws. Boven Duitsland is een nieuw neerslaggebied aan het ontstaan. Dit gebied lijkt vanavond het noorden van het land in te draaien vanuit het oosten.

Dit zijn de leuke dingen met zo'n depressie op bezoek, er kunnen op vrij korte termijn nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden die voor verrassingen zorgen.

De komende (van zee verwachte) neerslag lijkt inderdaad zuidelijker te komen. Brabant kan zich nu dus ook opmaken voor een witte avond en wie weet wat nog meer. Ik heb aardig wat sneeuw gezien in m'n leven, maar met zo'n wind? Dan moet ik naar 78/79, en toen was het vooral in het Noorden van het land.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:45:12 #196
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_32565210
In maart was het in het noorden juist heel wit en hier in Zutphen bijna niet. Nu sneeuwt het heel de ochtend al en het wordt er dus nog niet minder op.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_32565251
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Keromane het volgende:
Voor de Groningers en Friezen is er misschien ook goed nieuws. Boven Duitsland is een nieuw neerslaggebied aan het ontstaan. Dit gebied lijkt vanavond het noorden van het land in te draaien vanuit het oosten.

Dit zijn de leuke dingen met zo'n depressie op bezoek, er kunnen op vrij korte termijn nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden die voor verrassingen zorgen.

De komende (van zee verwachte) neerslag lijkt inderdaad zuidelijker te komen. Brabant kan zich nu dus ook opmaken voor een witte avond en wie weet wat nog meer. Ik heb aardig wat sneeuw gezien in m'n leven, maar met zo'n wind? Dan moet ik naar 78/79, en toen was het vooral in het Noorden van het land.
Dat is voor mijn tijd. Ik heb alleen nog foto's van 1985 (?) en 1990(?) Maar toen was er wel minder wind. Ik ben wel nieuwsgierig, veel sneeuw hoeft niet eens, maar gewoon eens ruig weer. Dat is al lekker. Morgen zouden er mensen uit zuid-nederland naar Eindhoven moeten komen, maar volgens mij gaan er zich nog wat afmelden
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:55:26 #198
619 pierce
We hebben een P.....
pi_32565527
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Keromane het volgende:
Hehe, krijgen we eindelijk ook sneeuw in Groningen!
Op het moment zit ik hier met een cocktail te bakken in de zon
pi_32565542
Ik wacht met spanning af, vanavond naar de Film in Eindhoven maar op tijd wegrijden.
-
pi_32565586
Ik ben vannacht een paar keer wakker geworden van flink gedonder (Amsterdam) en het heeft de hele ochtend doorgebliksemd en gedonderd.
M'n tuin staat behoorlijk onder water, het is echt met bakken uit de lucht komen vallen, met af en toe wat hagel tussendoor.

Is het erg slim om rond 5 uur richting Schiphol te gaan btw?
Auto of anderszins.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')