Acopolypse Nowquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef petre86 het volgende:
bijna alle nederlandse tv-zenders zijn hier uitgevallen nu (enschede)
teveel sneeuw op de schotelsquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef petre86 het volgende:
bijna alle nederlandse tv-zenders zijn hier uitgevallen nu (enschede)
Ja.. en het is hier (in het oosten) zojuist begonnen met regenen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Opnieuw Weeralarm, nu voor zware sneeuwval
[..]
Eh ik kan alleen de A16 vinden Breda RICHTING rotterdam. Moerdijk afgesloten omdat de grote onderhouds tent dreigt weg te waaien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef highway101 het volgende:
Grote problemen in het verkeer. Rond apeldoorn staan op 3 wegen maarliefs 140km file.
Ook problemen ten zuiden van Rotterdam. De A29 en A16 zijn beide totaal afgesloten. Dat betekend dat men vanuit Rotterdam niet meer naar het zuiden kan...
donkerder en donkerder inderdaad. Het hangt al uren daar ten noordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Keromane het volgende:
Blikseminslag spoorwegen Utrecht-Amsterdam.
Hier ten noorden van Eindhoven is het erg donker aan het worden. Nog geen sneeuw gezien, wat nat gevlok vannacht. Nu harde windvlagen.
Barendrecht? Daar moet ik morgen nl. zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Het gaat nu hier buiten serieus te keer. Toch maar es met mn raam dicht gaan slapen.
'Hier' is overigens net onder Rotterdam.
Hahah jah, ik geloofde m'n ogen niet toen ik het journaal zag..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Jezus man, hier in Friesland schijnt gewoon de zon, de lucht is helder blauw en het heeft nog niet eens geregend vandaag![]()
En storm? Het is hier blad stil, echt hele maal, maar dan ook echt helemaal geen wind![]()
Als je dood wiltquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef poemojn het volgende:
Wij moeten morgenochtend van Groningen naar Lelystad.. gaat dat wel lukken met dit weer?![]()
nou, ik ben zéér benieuwd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef Keromane het volgende:
Het noorden van het land zit onder de kern van de diepe depressie. Net als in het oog van een orkaan kan het in zo'n gebied windstil zijn en vrijwel onbewolkt terwijl het iets verderop tekeer gaat.
Voor wat het waard is: de Britse MetOffice verwacht tegen de avond zware neerslag in ons land, zwaartepunt tekenen ze nu een stukje zuidelijker in, vanover Zuid Holland over Brabant. Heel spannend omdat er ook harde wind en windstoten van windkracht 10 verwacht worden. Dit kan Zuid Nederland dan toch een flink pak opleveren, plus sneeuwduinen. Naast de neerslagzone lijkt er ook koudere lucht aan te komen. In het 'ideale' geval gaat het over een paar uur sneeuwen en wordt het pas in de nacht droger. Neerslagkansen blijven vervolgens.
Afwachten.
precies, tis hier bewolkt, geen regen, geen sneeuw en windstilquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef -Mk- het volgende:
Ach , misschien moet ik niet zeiken, ik heb in maart al een mooi pak gehad.
Dat is voor mijn tijd. Ik heb alleen nog foto's van 1985 (?) en 1990(?) Maar toen was er wel minder wind. Ik ben wel nieuwsgierig, veel sneeuw hoeft niet eens, maar gewoon eens ruig weer. Dat is al lekker. Morgen zouden er mensen uit zuid-nederland naar Eindhoven moeten komen, maar volgens mij gaan er zich nog wat afmeldenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Keromane het volgende:
Voor de Groningers en Friezen is er misschien ook goed nieuws. Boven Duitsland is een nieuw neerslaggebied aan het ontstaan. Dit gebied lijkt vanavond het noorden van het land in te draaien vanuit het oosten.
Dit zijn de leuke dingen met zo'n depressie op bezoek, er kunnen op vrij korte termijn nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden die voor verrassingen zorgen.
De komende (van zee verwachte) neerslag lijkt inderdaad zuidelijker te komen. Brabant kan zich nu dus ook opmaken voor een witte avond en wie weet wat nog meer. Ik heb aardig wat sneeuw gezien in m'n leven, maar met zo'n wind? Dan moet ik naar 78/79, en toen was het vooral in het Noorden van het land.
Hehe, krijgen we eindelijk ook sneeuw in Groningen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Keromane het volgende:
Voor de Groningers en Friezen is er misschien ook goed nieuws. Boven Duitsland is een nieuw neerslaggebied aan het ontstaan. Dit gebied lijkt vanavond het noorden van het land in te draaien vanuit het oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |