abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 19:42:04 #26
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32545397
Oh fuck. Ik moet als ik beter ben maar ff naar de recycle winkel,
kijken of ik een jas kan vinden
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  donderdag 24 november 2005 @ 19:45:34 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32545496
Toch dit weekend maar een slee kopen voor m'n dochter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32545766
Nog ff en het vriest in Maastricht.
pi_32545784
Het moet gaan vriezen in Rotterdam!
Keromane enlighten us!
pi_32545967
Gaat lekker

Ik heb ook al flinke hagelbuien gezien, nu nog sneeuw
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:32 schreef Keromane het volgende:
Temperaturen dalen in Maastricht en Zeeland sneller dan verwacht, het lijkt de goede kant op te gaan voor de wat meer winterse variant. Even kijken wat de stormwinden gaan doen.

pi_32546407
Afwachten, het kan alle kanten op.

Er zijn teveel factoren op dit moment om een zinnige uitspraak te doen over het verdere verloop vanavond/ vannacht en morgen. Positie(s) van lagedrukkern(en) zijn voor ons het belangrijkste omdat die bepalen of we (lang) zeewind krijgen of niet. Valt het balletje goed dan hebben we rap koude wind van over land.

De vele meldingen nu al van natte sneeuw tussen de regen door, natte/droge sneeuw in Limburg, en de sterkere afkoeling in Zeeland klinkt allemaal niet verkeerd. Dalende temperaturen bij stormachtige zeewinden is nu niet iets wat je in het winterseizoen verwacht. Het kan erop wijzen dat de aangevoerde lucht aan de 'grond' een tikkeltje kouder is dan berekend en maakt de kans op echt winterse neerslag groter. Op grote hoogte lijkt het ook goed te komen met de temperaturen voor sneeuw, iets wat blijkt uit de vele natte sneeuwmeldingen. Maar hoe het verder gaat?

Als ik op m'n intuitie moet afgaan verwacht ik dat morgenochtend er best wit uit kan zien in een behoorlijk deel van het land. Ga ik af op m'n verstand dan doe ik liever geen uitspraken omdat ik het gewoon niet weet. Er zijn teveel factoren. Interessant en voor Nederland vrij uitzonderlijk weer ga je hoe dan ook zien, tot in volgende week ziet het er allemaal licht winters en vrij wisselvallig uit. Wie weet wat daar nog voor kansen uit komen rollen als het nu toevallig net niet gaat lukken.

First things first. Hou de berichten in de gaten.
pi_32546697
Bij deze kan ik melden dat er momenteel op 6km van Maastricht weer sneeuwvlokken uit de lucht vallen bij een sterke wind. Temperatuur op mijn meter: +0.6.
pi_32546885
Leuk weekendje voor de boeg voor het gebied pakweg oost van de lijn Breda-Utrecht-Leeuwarden. Ten westen daarvan vrees ik voor voornamelijk natte sneeuw/hagel en regen, behalve 's nachts misschien. Na het weekend lijkt er een heuse WC op de loer te liggen en dan is het het voor een tijdje gedaan met elke vorm van winterweer, maar zover is het nog niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32546894
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:39 schreef thabit het volgende:
En mensen, zijn we er al uit? Kan-ie weer gereden worden?
Als het teveel gaat sneeuwen zal het lastig worden.
A mind with a heart of it's own
pi_32547050
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef nozem het volgende:
Leuk weekendje voor de boeg voor het gebied pakweg oost van de lijn Breda-Utrecht-Leeuwarden. Ten westen daarvan vrees ik voor voornamelijk natte sneeuw/hagel en regen, behalve 's nachts misschien. Na het weekend lijkt er een heuse WC op de loer te liggen en dan is het het voor een tijdje gedaan met elke vorm van winterweer, maar zover is het nog niet.
Oke, ik ken een paar betekenissen van de afkorting WC, maar ik denk niet dat die betkenis die jij bedoelt daar tussen zit. Waar staat het voor?
pi_32547247
Ik zou ook niet weten wat die afkorting zou moeten zijn...

English-English

• W.C. (water closet)

n. bathroom, washroom

• WC (West Central)

n. area of mail delivery in London

• WC (without charge)

adv. free, gratis Dutch-English

• w.c. (watercloset)

n. W.C., lavatory, toilet, bathroom

• wc

n. water closet, toilet Computer Abbreviations v1.5

• .WC

Windows Commander File Tree Info (TREEINFO.WC)
IT and Telecommunications abbreviations_v3.0

• WC

World Coordinate
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Oke, ik ken een paar betekenissen van de afkorting WC, maar ik denk niet dat die betkenis die jij bedoelt daar tussen zit. Waar staat het voor?
pi_32547444
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

West-Circulatie. Zal ik er eens eentje posten?

Deze is wel heel eng. Diepe depressie bij IJsland. Een dag later hadden we een storm die bekend staat als een van de zwaarste ooit. Dit soort 'grammofoonplaten' leveren winderig, regenachtig en boterzacht weer op in de winter. Anti-winters dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32547536
Ah en een OC zou zijn als dat kreng boven Rusland ligt?
pi_32547718

Het Polar Low wordt nu precies boven ons land verwacht, vannacht.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:00:30 #40
40659 Chupachup
Lekker en ondeugend!
pi_32547740
en wat kunnen we nu verwachten dan? en in wat voor'n tijd
bestek?
Bezorgster van oraal plezier.
pi_32547741
Dus? Een berg sneeuw?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 24 november 2005 @ 21:01:30 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32547779
koud en nat is het nog steeds in Venlo....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 24 november 2005 @ 21:02:30 #43
40659 Chupachup
Lekker en ondeugend!
pi_32547805
in enschede is het nat en KOUD!
pi_32547834
Heel onstuimig weer, ik kan er niets anders van maken. Polar Lows kunnen voor blizzards zorgen. Begin Maart was ook een Polar Low. De temperaturen lijken me te hoog voor sneeuw, maar ik heb geen idee.

Afwachten. Heel uitzonderlijk is dit en het lijkt met de minuut spannender te worden.
pi_32547837
Leuke verhalen en kaartjes hier allemaal, maar hier in Enschede, en veel oostelijker krijg je het niet in Nederland, regent het nog gewoon
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32547879
Het zal wel aflopen met een sisser
  donderdag 24 november 2005 @ 21:04:41 #47
40659 Chupachup
Lekker en ondeugend!
pi_32547886
ik ben benieuwd.. ik heb wel zin in een beetje onstuimig weer (alleen liever niet morgen ochtend als ik naar mijn werk moet op de fiets )
pi_32547890
Net over de oostgrens komt op sommige plaatsen de sneeuw met bakken uit de lucht.

Zo gaat dat in Nederland.
pi_32547903
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef Chupachup het volgende:
en wat kunnen we nu verwachten dan? en in wat voor'n tijd
bestek?
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
  donderdag 24 november 2005 @ 21:06:02 #50
40659 Chupachup
Lekker en ondeugend!
pi_32547941
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:04 schreef Keromane het volgende:
Net over de oostgrens komt op sommige plaatsen de sneeuw met bakken uit de lucht.

Zo gaat dat in Nederland.
feit of aanname?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')