quote:Op donderdag 24 november 2005 19:32 schreef Keromane het volgende:
Temperaturen dalen in Maastricht en Zeeland sneller dan verwacht, het lijkt de goede kant op te gaan voor de wat meer winterse variant. Even kijken wat de stormwinden gaan doen.
Als het teveel gaat sneeuwen zal het lastig worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:39 schreef thabit het volgende:
En mensen, zijn we er al uit? Kan-ie weer gereden worden?
Oke, ik ken een paar betekenissen van de afkorting WC, maar ik denk niet dat die betkenis die jij bedoelt daar tussen zit. Waar staat het voor?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef nozem het volgende:
Leuk weekendje voor de boeg voor het gebied pakweg oost van de lijn Breda-Utrecht-Leeuwarden. Ten westen daarvan vrees ik voor voornamelijk natte sneeuw/hagel en regen, behalve 's nachts misschien. Na het weekend lijkt er een heuse WC op de loer te liggen en dan is het het voor een tijdje gedaan met elke vorm van winterweer, maar zover is het nog niet.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, ik ken een paar betekenissen van de afkorting WC, maar ik denk niet dat die betkenis die jij bedoelt daar tussen zit. Waar staat het voor?
West-Circulatie. Zal ik er eens eentje posten?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, ik ken een paar betekenissen van de afkorting WC, maar ik denk niet dat die betkenis die jij bedoelt daar tussen zit. Waar staat het voor?
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef Chupachup het volgende:
en wat kunnen we nu verwachten dan? en in wat voor'n tijd
bestek?
feit of aanname?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:04 schreef Keromane het volgende:
Net over de oostgrens komt op sommige plaatsen de sneeuw met bakken uit de lucht.
Zo gaat dat in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |