quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het nou niet bepaald eerlijk verdeeld.
* triest naar buiten kijkt naar stromende regen
Jaha kom jij ons maar weer de ogen uitsteken met het mooie weer daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Libris het volgende:
Als je de p2000 meldingen in de gaten houdt, erg veel stormschade op het moment.
trouwens, Singapore meldt 28 graden
ja, minder waaien doet het in Eindhoven nog niet inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Libris het volgende:
Als je de p2000 meldingen in de gaten houdt, erg veel stormschade op het moment.
trouwens, Singapore meldt 28 graden
Tussen Bathmen en Voorthuizen 45 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeerquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef Harmen1984 het volgende:
My God, files van bijna 40 km.... Straks lekker naar huis rijden![]()
Dan win ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:03 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Tussen Bathmen en Voorthuizen 45 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Langer zelfs![]()
-edit-
Nog ietsjes zelfs:
A2 van Amsterdam naar s-Hertogenbosch
Tussen Knooppunt Holendrecht en Beesd 46 km. langzaam rijdend verkeer
Dat gaat zeker vervelen, daarom kom ik in December ook een weekje naar Nederland.. Even de kou inquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jaha kom jij ons maar weer de ogen uitsteken met het mooie weer daar![]()
Gaat dat nou nooit vervelen altijd maar zomer ?![]()
kan zijn dat er 2 net achter elkaar aangesloten zijn. Op diezelfde A1 wat ik noemde stonden er ook nog van 35km zietsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan win ik
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
was dat niet de andere kant op? Daar staat nu 45quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef Keiichi het volgende:
[..]
kan zijn dat er 2 net achter elkaar aangesloten zijn. Op diezelfde A1 wat ik noemde stonden er ook nog van 35km ziets
whehe.. alles is roodquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk ! En nu maar hopen dat er dan een lekker pak sneeuw ligtquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef Libris het volgende:
[..]
Dat gaat zeker vervelen, daarom kom ik in December ook een weekje naar Nederland.. Even de kou in
geen gas? dat is helemaal kut!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef Fatality het volgende:
Twente en Achterhoek ligt helemaal plat, OV ligt er helemaal uit en in hengelo op plaatsen geen stroom, Haaksbergen (mijn plaats) geen stroom/telefoon/gas meer, zo'n 40 cm sneeuw ligt er nu al en er wordt nog veeeel meer verwacht.
Behoorlijk, en dan komen een oude draaitelefoon en een openhaard opeens heel goed van pas,quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen gas? dat is helemaal kut!
ik vroeg me al af, hoe internet jij zonder stroomquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef Fatality het volgende:
[..]
Behoorlijk, en dan komen een oude draaitelefoon en een openhaard opeens heel goed van pas,
gelukkig zit iik nu nog in Utrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |