doe je jas dicht, anders stijg je opquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik ga een poging doen op 'm werk te komen. Tot later
gebibberd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
buiten is het één grote slush-puppy van minimaal 5 cm. Maar ik ben in 40 minuten (normaal 25) veilig op 't werk.
nee, wel twee keer geglibbert toen het stoplicht rood werd en ik moest stoppenquote:
geen idee of t glad is hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, wel twee keer geglibbert toen het stoplicht rood werd en ik moest stoppenMaar ik heb alles overleeft op twee bandjes.
Hier waait het ook flink, maar dat viel eigenlijk nog wel mee. Gelukkig maar, want dat kon er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee of t glad is hier.
had werk genoeg om de auto op de weg te houden met die wind
Wie weet komt het nog, maar 10 km ten noorden van hier heeft het al niet gesneeuwd. en nog verder naar het noorden waait het niet eens, terwijl 100 km naar het westen een storm staat. Grote verschillen voor zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:49 schreef leonieke het volgende:
Ben ik opnieuw maar content dat ik in België woon. Hier is het momenteel gewoon koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |