Ik heb ook een oranjequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:05 schreef Jaguarized het volgende:
een fel oranje maar die waren nogal prijzig
230 euro.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is "nogal prijzig"?
Da's niet nogal prijzig, dat is gewoon belachelijk duurquote:
En ik best wel een boel, voor het hele gezin voor de komende 2 jaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik inderdaad meerdere jassen voor.
mijn huidige jas is 49.95 euro, dat is genoeg voor een winterjas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:10 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik best wel een boel, voor het hele gezin voor de komende 2 jaar.
dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet nogal prijzig, dat is gewoon belachelijk duur.
Heb ik niet en ga ik ook niet makenquote:
mijn huidige was 79 euro, valt ook nog best mee dacht ik zo. maar die wordt dus te klein.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn huidige jas is 49.95 euro, dat is genoeg voor een winterjas.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik niet en ga ik ook niet maken. Bovendien is 'ie doorweekt op dit moment
. Straks mag ik mijn fijne regenpak van de baas aan
. Maar dat kan nog wel even duren, want ik kreeg een telefoontje dat de post nog niet eens in het dorp is...
De vrachtwagen zit vast? is weggewaaid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik niet en ga ik ook niet maken. Bovendien is 'ie doorweekt op dit moment
. Straks mag ik mijn fijne regenpak van de baas aan
. Maar dat kan nog wel even duren, want ik kreeg een telefoontje dat de post nog niet eens in het dorp is...
te klein in de lengte of de breedte?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
mijn huidige was 79 euro, valt ook nog best mee dacht ik zo. maar die wordt dus te klein.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik had twee regenpakken van TPG, de ander in de kast laten hangen, nooit gebruikt.![]()
Ik hoop dat 'ie van de weg is gewaaid en op zijn rug in een vaart ligt, maar die mazzel zal ik wel niet hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De vrachtwagen zit vast? is weggewaaid?
ik hoop met je mee..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie van de weg is gewaaid en op zijn rug in een vaart ligt, maar die mazzel zal ik wel niet hebben. 'T schijnt nogal druk op de weg te zijn....
Dat hoef ik zowiezo nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoop met je mee..Hopelijk hoef je die beschadigde poststukken niet zelf in plastic te verpakken.
![]()
daar heb je collega's voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoef ik zowiezo niet. En fohnen ga ik ook niet aan beginnen
.
bovenop een kudde scholieren die naar school fietstenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie van de weg is gewaaid en op zijn rug in een vaart ligt, maar die mazzel zal ik wel niet hebben. 'T schijnt nogal druk op de weg te zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |