Ik kan me daar echt niéts bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen (althans ik dan) wie er allemaal zo gek zijn om op Chantal te stemmen...
Nee die dingen ook niet!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh neem voor mij even een zak Always Ultra maandverband mee?!!![]()
Nou ja, ik hoop maar dat Lieske blijft gezien haar positie in de lijst...dat ze dus veel stemmen krijgt bij de tussenstanden.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
En jij hebt sowieso een leuke exit avond
Jij bent echt niet lief voor mij hoorquote:
Denk jij dat Roel gaat????quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat staat al klaar.
[afbeelding]
als we dat nu allemaal doen!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Ik ben van plan om voor iedereen 1 smsje te sturen, behalve voor Nathalie.
je bedoelt die achter het geopende deurtje?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De koffer van de persoon die exit gaat staat al klaar.
[afbeelding]
ik heb net een sms voor lieske gestuurd... terwijl ik me zo had voorgenomen om het niet te doen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Zo hey, dat wordt duurquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
als we dat nu allemaal doen!!!
en blijven doen na de tussenstanden komt het vast wel goed!!!
Lekker!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ga thee zetten, iemand anders nog trek?![]()
Ik heb geen idee, ik kan het nooit lezen wat eronder staatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Chantal heeft een groot voordeel eraan dat ze qua 'persoonlijkheid' duidelijk een 'eigen' uitstraling heeft, en een eigen doelgroep zal aanspreken, zeker nu de andere 'oudere' Rob niet genomineerd staat ... ze zal het moeten hebben van kijkers die het niet hebben op het overschot aan 'hippe jongeren' (en dat is toch niet een te onderschatten doelgroep, die ook sterk meestemt, denk ook aan de grote scores voor Rob)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen (althans ik dan) wie er allemaal zo gek zijn om op Chantal te stemmen...
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Zeebankt, ik kom ook thee drinken!!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa, ik wil ook graag thee
Ik heb hier wel wat voro bij de thee. Chocola, kaakjes, gevulde speculaas en zeebanket
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |