Ik zou sowieso eerst wachten tot dat geld binnen is voordat je het opstuurt. Als ze zich niet aan de afspraak van het ophalen houdt kan ze het nu ook wel eens laten afweten.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:53 schreef Sargon het volgende:
Ik heb een boek op een site te koop aangeboden. Er waren veel belangstellende dus heb ik de eerste een mail gestuurd. Ik stelde voor om het boek naar haar op te sturen, maar zij stond erop dat ze het kwam afhalen. Eergister heeft ze me gebeld en heb ik de routebeschrijving doorgegeven want ze zou gister tussen 8 en 9 langskomen om het boek op te halen. Je raadt het al gister niets meer gehoord van haar, geen belletje geen emai terwijl ik speciaal was thuisgeblevenl. Dus heb ik de andere belangstellende een mailtje gestuurd dat het boek weer beschikbaar was en daar heb ik nu een prijs mee afgesproken.
Nu krijg ik pas een mailtje van de eerste en die zegt, Ik heb het geld overgemaakt, stuur het boek maar op.
aan de ene kant denk ik dikke lul, maar ze heeft het wel overgemaakt (zegt ze)
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef glasbak het volgende:
gewoon het geld terugstorten en het boek opsturen naar de 2e..
moet ze maar geen verstek laten gaan zonder afkondiging..
De arts betaal je voor zijn tijd, de TS wordt betaald voor het boek.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef 5112 het volgende:
Gewoon het geld houden en verkopen aan de 2e. Als je bij de doktor of tandarts je afspraak ook niet nakomt moet je ook betalen![]()
We hebben het hier over een simpel boek, niet over een medische behandeling..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef 5112 het volgende:
Gewoon het geld houden en verkopen aan de 2e. Als je bij de doktor of tandarts je afspraak ook niet nakomt moet je ook betalen![]()
Wat staat er op jouw icoon?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
We hebben het hier over een simpel boek, niet over een medische behandeling..
Het gaat om het principe. Jij (of de tand(arts) uit mijn voorbeeld) reserveert tijd voor een ander waardoor deze tijd niet voor andere doeleinden te gebruiken is. Als die vervolgens niet komt opdagen lijkt het me logisch dat je hiervoor een compensatie ontvangt...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
We hebben het hier over een simpel boek, niet over een medische behandeling..
En dan hopen dat ze niets met het gemailde adres gaat doen hequote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef 5112 het volgende:
Als dit in de regels vastgelegd is wel ja. Als je een afspraak maakt bij een (tand)arts, dan gaat dit conform wettelijke regels. Die regels lijken mij niet te gelden als je met iemand een afspraak maakt om een boek op te halen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:28 schreef 5112 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Jij (of de tand(arts) uit mijn voorbeeld) reserveert tijd voor een ander waardoor deze tijd niet voor andere doeleinden te gebruiken is. Als die vervolgens niet komt opdagen lijkt het me logisch dat je hiervoor een compensatie ontvangt...
Je kan ze toch gewoon een rekening sturen? Weten ze meteen waar dat geld gebleven is. Ik weet niet wat jij met je tijd doet, maar als ik voor niets een uur thuis zou blijven om op een of andere miep te wachten die dan niet komt opdagen dan zou ik daar vrij pissig over zijn...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze niets met het gemailde adres gaat doen he![]()
Ja absoluut, ik ook!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef 5112 het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon een rekening sturen? Weten ze meteen waar dat geld gebleven is. Ik weet niet wat jij met je tijd doet, maar als ik voor niets een uur thuis zou blijven om op een of andere miep te wachten die dan niet komt opdagen dan zou ik daar vrij pissig over zijn...
Als ik me niet vergis zijn het 3 onderdelen van het menselijk lichaam en heb jij een van die dingen zelfquote:
dit is het mailtjequote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Woepsie het volgende:
Overigens betaal je bij de tandarts dan ook niet het gehele bedrag. Koper 1 heeft inderedaad niet netjes gehandeld maar ben jij niet heel snel met het nu maar doorverkopen? Weet je trouwens wat de reder is dat koper 1 het niet komt halen![]()
[..]
Als ik me niet vergis zijn het 3 onderdelen van het menselijk lichaam en heb jij een van die dingen zelf![]()
Ja zo'n idee had ik ook al, maar die andere twee vind ik er nogal maf uitzien.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Woepsie het volgende:
Als ik me niet vergis zijn het 3 onderdelen van het menselijk lichaam en heb jij een van die dingen zelf![]()
Ik wìl het niet eens weten denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef p-etr-a het volgende:
Ik probeer er echt op alle manieren naar te kijken maar ik zie het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |