ik ook, hoor, alleen dat (nep) haar dus, zonde .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mja, nog steeds lang haar, maar het heeft me nog nooit gestoord.
Vind 'r wel lekker eigenlijk
Is het echt nep, of nep echt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, hoor, alleen dat (nep) haar dus, zonde .
geen idee of het nep is, het ziet er nep uit, en dat leidt me afquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is het echt nep, of nep echt?
P.S. ik vond jou ook altijd wel lekker
Medium heeft me niet echt kunnen boeien, heb me er ook niet echt in verdiept, hoewel ikhier2seizoenen heb staan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee of het nep is, het ziet er nep uit, en dat leidt me af
maar goed, aardige serie, alleen wel meer van hetzelfde op den duur, vind ik Medium leuker
PS ik vind (tegenwoordige tijd!!) mezelf ook lekker
Goed zoekenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Medium heeft me niet echt kunnen boeien, heb me er ook niet echt in verdiept, hoewel ikhier2seizoenen heb staan.
Ik heb je al een tijdje niet meer gezien, dus weet niet of je nog wel lekker bent.![]()
vanavond een keer gekeken, maar afgehaakt na 15 min ofzo, vond het een beetje nep, gemaakt, bedoel, het is interessant thema om een serie over te maken, maar het is net te, het is niet echt mysterieus of spannend? meer drama, of heb ik 't fout?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef fratsman het volgende:
Over een Sixth Sense ervaring gesproken zeg!![]()
ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Purky het volgende:
Zijn er nog actieve liefhebbers van deze serie?
Denk dat het op den duur wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Purky het volgende:
Er is dus toch een ghost whisperer topic. Ik kon er gister geen een vinden dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Nou ja, dan maar hier verderZijn er nog actieve liefhebbers van deze serie?
Ben benieuwd of Melinda het aan Delia gaat vertellen van wat ze kan.. Aangezien d'r zoontje het nu weet.
Ik ben fan, maar dan van de Amerikaanse variant.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Purky het volgende:
Er is dus toch een ghost whisperer topic. Ik kon er gister geen een vinden dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Nou ja, dan maar hier verderZijn er nog actieve liefhebbers van deze serie?
Ben benieuwd of Melinda het aan Delia gaat vertellen van wat ze kan.. Aangezien d'r zoontje het nu weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |