inderdaad, staat wel typisch in de veronica gids met daar onder een advertentie: "ghost whisperer elke donderdag om 21:30"quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef haarb0l het volgende:
Hmz maar deze week dus niet ivm Gatorade Cup?![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:33 schreef Laniboekje het volgende:
Komt het deze donderdag wel weer op tv?
Volgens de TV Gids wel, 21.30uur SBS6quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Tenminste dat mag ik hopen!
zien we volgende week denk ik welquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef ranja het volgende:
Geen idee wie die laatste vent was trouwens.
Aan het eind van iedere aflevering ziet ze toch weer een nieuwe geest, waar vaak niets meer mee wordt gedaan.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
zien we volgende week denk ik wel
Ohyeaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanochtend bekend gemaakt:
Er komt een 2e seizoen.
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:15 schreef Koningin het volgende:
Het is niet iets waarvoor ik thuis blijf, maar als ik thuis ben wel naar kijk!
Op zich wel leuke serie!
Op SBS of op CBS?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:15 schreef Natalie het volgende:
Vanavond om half 10 komt er weer een nieuwe aflevering
Nee, Net5 , vóór Lost.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
En da's ook op SBS?
Jennifer Love Hewittquote:
quote:
Dat is Robert LaSardoquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb net weer gekeken maar ben opzoek naar de naam van de dode in de serie van vandaag (en vorige week) Je kon hem niet missen, hij had een aantal tattoo's!
Volgens mij speelde hij ook in OZ ?
Kribbet!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb net weer gekeken maar ben opzoek naar de naam van de dode in de serie van vandaag (en vorige week) Je kon hem niet missen, hij had een aantal tattoo's!
Volgens mij speelde hij ook in OZ ?
Daar ligt de hemel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Koningin het volgende:
Ik vond hem ook goed gister! Er zijn dus ook kwade geesten. Hij zag ook geen licht, maar vervloog ergens de lucht in (hel ofzo?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |