Of jij echt zo erg bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek je na de meeting nog wel.
Goed dat je het zegt, ik neem mijn Canon meequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
Er worden trouwens toch geen foto's op de meet gemaakt?
vast wel, maar je kent de regels, gewoon zeggen dat je er niet op wil of dat je ze iig niet op het net wilquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
Er worden trouwens toch geen foto's op de meet gemaakt?
Al die foto's die ik maak, gaat zeker hier verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, maar je kent de regels, gewoon zeggen dat je er niet op wil of dat je ze iig niet op het net wil.
Dat is dus niet de bedoeling. Als mensen NIET op fok! willen met hun gezicht is dat hun goed recht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al die foto's die ik maak, gaat zeker hier verschijnen
Dan censuur ik ze tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling. Als mensen NIET op fok! willen met hun gezicht is dat hun goed recht.
Inderdaad. Dat idee een beetje. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft je niet in te kopen of zo hoor.
Oh, ik mocht jou toch als sex-object gebruiken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Reya het volgende:
Ik heb me ook nog niet hoeven in te kopen bij Alicey, moder8or, en daar zou in principe alle reden toe zijn![]()
Ik krijg altijd geld toequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Reya het volgende:
Ik heb me ook nog niet hoeven in te kopen bij Alicey, moder8or, en daar zou in principe alle reden toe zijn![]()
Precies, is volgens mij nooit echt fout gegaanquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
Wat mij betreft mogen er foto's gemaakt worden, en zie ik die zelf ook graag, maar publiek plaatsen in overleg.
1 incident is mij bekend, maar dat was snel opgelostquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies, is volgens mij nooit echt fout gegaan
Ik dacht dat liv daarvoor op de meet kwamquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik mocht jou toch als sex-object gebruiken?
Het is voor de rest ook geen issue voor mij, foto's mogen wmb gewoon gepublicewerd wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 incident is mij bekend, maar dat was snel opgelost.
Ach, laten we iig NIET over de kleine minpuntjes van een meeting jammeren voor de hele meeting uberhaupt begonnen is.
Nee, Trinity heeft me de komende 3 maanden geboektquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Reya het volgende:
Ik dacht dat liv daarvoor op de meet kwam![]()
Nee, die was al volgeboekt of zoiets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat liv daarvoor op de meet kwam![]()
Kun je verwachten met WFL'ers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat weer over sex.
Zo gaat ie goed.
Hou je het fysiek nog wel vol?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, Trinity heeft me de komende 3 maanden geboekt![]()
Inderdaad. Ander onderwerp.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 incident is mij bekend, maar dat was snel opgelost.
Ach, laten we iig NIET over de kleine minpuntjes van een meeting jammeren voor de hele meeting uberhaupt begonnen is.
Ben ik weer tweede keus?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, die was al volgeboekt of zoiets.
Zes uur toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ander onderwerp.
Hoe laat is het eten eigenlijk?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik mocht jou toch als sex-object gebruiken?
18.00 zie OPquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ander onderwerp.
Hoe laat is het eten eigenlijk?
Zo zie je maar weer dat wetenschappers betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel erg hoe WFL-ers hun verwachte gedrag altijd weer waarmaken![]()
Nou de sex zelf is wel vol te houden maar al dat krabben achteraf is toch storrend.quote:
Romantisch samen op de bank krabben!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou de sex zelf is wel vol te houden maar al dat krabben achteraf is toch storrend.
Ook bezette mannen zijn niet echt veilig in de buurt van WFL-ers. Alhoewel Lupa er niet bij zal zijn, dus het risico is ws niet al te hoogquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik ff blij dat ik al bezet ben als ik dit zo lees.
Het wordt doorgaans pas echt erg als de vrouw in kwestie begint over "laten we eens iets nieuws proberen schat"quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort spelfouten zijn storend.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou de sex zelf is wel vol te houden maar al dat krabben achteraf is toch storrend.
Bezet zijn is maar een staat hoor. Dat is best te veranderen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook bezette mannen zijn niet echt veilig in de buurt van WFL-ers. Alhoewel Lupa er niet bij zal zijn, dus het risico is ws niet al te hoog![]()
Lag daarom bij de vorige meet je hele gezicht open?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het wordt doorgaans pas echt erg als de vrouw in kwestie begint over "laten we eens iets nieuws proberen schat"
Voel jij je ook zo helemaal 'zen'?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |