Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde gisteren ook nog ergenbs op het forum dat ik een puber ben. En bovendien dat Yvonne me niet zou moeten sparen. Dus ik kan toch moeilijk mijn verwachte gedrag niet waarmaken![]()
Ach, ik kom ook al in de richtingquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel een van de oudsten morgen denk ik.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?
Tov jou voel zelfs ík me een jonge blom!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel een van de oudsten morgen denk ik.
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?
Terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tov jou voel zelfs ík me een jonge blom!
Ergens heb ik dat ook wel hoor.. Toch weer nieuwe gezichten, en dat is toch een beetje eng.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik..
Ik bespeur toch wat nervositeit bij sommigen van jullie.
Nee, ik wil geen sex met minderjarigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. Doe ik gewoon alsof ik 16 ben.
Niet?quote:
Jij valt met 'laten we een kopje koffie drinken' in bed te praten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben jong, niet onschuldig, maar soms wel rete-naief.
Nee, dat dan weer niet. Maar dat komt misschien ook omdat degenen die dat geprobeerd hebben totaal niet aantrekkelijk waren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij valt met 'laten we een kopje koffie drinken' in bed te praten?![]()
Oh wacht, Skaai komt ook. Nou ja die bijtplekken zie je na 3 dagen niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
Niet?
Je valt meer op 30+?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen sex met minderjarigen![]()
Dan doe ik het wel met Reya.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen sex met minderjarigen![]()
quote:
"Sex voor alleenstaanden"quote:
Neuhquote:
Zei ze niet, ze wilde eerst een trioquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu zeg je alweer dat ik tweede keus ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |