Klopt, Groot Hellevoet is een regionale bladquote:Op donderdag 24 november 2005 13:36 schreef Lionheaad het volgende:
@ _moder8or_
de groot hellevoet = dagblad?
bouw => functie?
AH => functie?
computer => functie?
Yep, dat mag....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren boek gekocht.
Dubbel.
Teruggebracht.
Krijg geen geld terug maar een tegoedbon
Mag dat?
Zet de funcies maar in je CV, er zit namelijk geen logisch verloop inquote:Geachte mevrouw Moerman,
Klantvriendelijk, behulpzaam en leergierig zijn enige steekwoorden die betrekking hebben op mij.
Daarom vond ik de advertentie in dagblad de Groot-Hellevoet, waarin u op zoek bent naar een fulltime meubelbezorger, goed bij mij passen. Middels deze weg wil ik daarom graag naar deze functie solliciteren.
Door enige jaren ervaring in de bouw ben ik in bezit van voldoende kennis en ervaring over het dragen van zware en grote objecten. Verder heb ik gewerkt bij de Albert Heijn in de Struytse Hoeck en heb enige tijd in de computerverkoop gezeten.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar de bijgevoegde CV. Mijn sollicitatie kom ik graag mondeling toelichten.
Ik zie uw reactie tegemoed.
Hoogachtend,
(voorletters) Willems
Tel:( telefoon thuis??)
e-mail: willemsjeffrey1984[at]gmail[dot]com
ik had ooit zoiets met een plantenzaak. Kreeg ik ook een tegoedbon, is een week later die zaak wegquote:Op donderdag 24 november 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren boek gekocht.
Dubbel.
Teruggebracht.
Krijg geen geld terug maar een tegoedbon
Mag dat?
Wow, die is echt heel netjes Lionhead.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zet de funcies maar in je CV, er zit namelijk geen logisch verloop in
idd. ruilen is een service.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Yep, dat mag....
Ze hoeven dát zelfs niet te doen...
In mn nieuwe huisje kregen we het maar niet voor mekaar, nu via buren geregeldquote:Op donderdag 24 november 2005 14:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom had je geen internet? Storingne?
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In mn nieuwe huisje kregen we het maar niet voor mekaar, nu via buren geregeld
Graag gedaan, af en toe vind ik het gewoon leuk om te doenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow, die is echt heel netjes Lionhead.Dankjewel !!
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Graag gedaan, af en toe vind ik het gewoon leuk om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |