En het zagen aan de poten is alweer begonnen...quote:Porto: 'Met andere coach waren we al geplaatst'
24/11/2005 15:56
Co Adriaanse heeft een flinke aanval op zijn positie moeten incasseren. Lourenço Pinto, lid van de Raad van Toezicht van FC Porto en vertrouwensman van voorzitter Pinto da Costa, geeft de Nederlandse coach de schuld voor het uitblijven van succes in de Champions League.
'Het is overduidelijk dat het bestuur verschillende spelers van buitengewoon goede kwaliteit heeft aangekocht. Zij zijn in staat om deze groep makkelijk of in ieder geval met moeite te winnen', vertelde Pinto op Radio Renascença. 'De club mag simpelweg niet in een situatie als de huidige verkeren.'
Porto staat na vijf speeldagen op de vierde en laatste plaats in Groep H. Met nog één duel te gaan moeten de Portugezen zelf uit tegen FC Artmedia Bratislava winnen, terwijl Glasgow Rangers niet mag winnen tegen Internazionale. Alleen dan overleeft Porto de groepsfase van de Champions League.
'Porto heeft een fout gemaakt door Adriaanse te contracteren. Met een andere trainer had Porto zich al lang geplaatst voor de achtste finale. (...) Deze Hollander is niet de man voor Porto. Hij is niet in staat om de ploeg de successen te bezorgen die wij verlangen. (...) Porto heeft de juiste spelers weten te strikken maar faalde met het zoeken naar een coach in Nederland.'
Pinto begrijpt er ook niets van dat Adriaanse weinig gebruikt maakt van spits Benni McCarthy. 'Ik snap veel van zijn beslissingen niet. Bijvoorbeeld om McCarthy op de bank te houden terwijl het gelijk staat tegen een ploeg als Glasgow Rangers, die duidelijk veel slechter is. (...) Ik heb geen idee waarom hij hem niet inzet. Adriaanse's handelwijze is me in geen enkel duel bevallen.'
En de andere helft is slap gelul over de opstelling...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
Ja okay, maar in het vorige topic heb ik 6x een persbericht voorbij zien komen over Stam en Landzaat, terwijl het daar 18 topics geleden ook al over ging.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de andere helft is slap gelul over de opstelling...
Dan maar liever het transfernieuws hoor...
De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat de topics zo snel gaan, en de helft alleen maar geneuzel is over transfers die wellicht zouden komen
Daar zijn er wel meer van....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef fernando_redondo het volgende:
En ook niet blijven staan
Zoals ik Farfan bij tijd en wijle naar VoH zie lonken......quote:Op donderdag 24 november 2005 16:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Niet die ook nog homo zijn
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De ajax-topics worden sowieso alleen maar gevuld met 'geneuzel"!
Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef S-Two het volgende:
Of met posts van supporters van andere clubs die liever hier "hangen" ?
Ach, je moet wat he als je club niet meer europees speeltquote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of met neuzen die lekker happen op commentaar van supporters van andere clubs!
Kijk, zo krijgen we de topics wel vol!
Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Als Utrecht zondag met het mes tussen de tanden speelt, dan kan het wel eens moeilijk worden voor ajax. Desondanks denk ik dat het een gelijk opgaande wedstrijd zal worden wat eindigt in een gelijkspel, 1-1 ofzo...
Dat is wel heel erg positief. Zeker gezien het Utrecht uit is.....quote:Op donderdag 24 november 2005 17:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Thuis tegen Feyenoord schitterde Robin Nelisse tegen zijn oude club, zou Dave v/d Bergh of Darl Douglas komende zondag kunnen schitteren tegen Ajax? Ik denk het niet, een afgetekende ruime overwinning.
Neuh.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam?
Gezellig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Rellen tussen boro en supporters van Ajax in Amsterdam? Weet iemand er meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |