Vooral schietend dan (6 fouten), hij had wel gewoon de snelste looptijd, voor Berger en Iarochenko met de rest op ruime achterstand.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
Defrasne gaat winnen zie ik, OEB valt nog wat tegen.
Dat wel, als 'ie foutloos, had 'ie een paar minuten op de rest zag ik ja. We zullen het zaterdag en zondag zien als 'ie niet meteen een minuut per fout aan z'n broek krijgt.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral schietend dan (6 fouten), hij had wel gewoon de snelste looptijd, voor Berger en Iarochenko met de rest op ruime achterstand.
Ah, leuk. Zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, als 'ie foutloos, had 'ie een paar minuten op de rest zag ik ja. We zullen het zaterdag en zondag zien als 'ie niet meteen een minuut per fout aan z'n broek krijgt.
Morgen alleen de vrouwen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:25 schreef Elwood1802 het volgende:
OEB
Waarschijnlijk had hij het 2 fouten ook nog wel gehaald
Zet de mof eens aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:56 schreef mitt het volgende:
Moeten ze dit weekend nog?
Jeutje, lekker commentaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zet de mof eens aan. Morgen weer estaffete.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt geluk, Eurosport begint nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |