Hij heeft de laatste wedstrijden niet meegedaan. Momenteel is hij zich al aan het voorbereiden op Turijn. In de wedstrijden die hij wel mee heeft gedaan deed hij het meer dan behoorlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb het dit seizoen nog niet echt gevolgd, maar is Bjoerndalen minder dominant dan voorheen, of lijkt dat maar zo?
Nou, ehmm, als dat niet te veel moeite zou zijn, graag! Want ik ben nog maar een beginnend kijker. Ik ben er gisteren voor de eerste keer speciaal voor gaan zitten; dat zegt toch genoeg!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MrWizzel het volgende:
...Indien gewenst wil ik nog wel een keer uitleggen wat de verschillen zijn tussen de verschillende disciplines...
Inderdaad, en dat scheelt mij weer een paar minuutjes typewerkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Remzz het volgende:
Er was ooit eens een Nederlandse vrouw als ik het me goed herinner. Maar volgensmij doen er nu geen Nederlanders meer aan mee.
Hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Biatlon staat heel duidelijk uitgelegt welke soorten je allemaal hebt.
Dan moet je over een kwartiertje je TV aanzetten op Eurosport of een van de Duitse zenders (ik meen ARD). 10km Sprint voor de mannen begint namelijk zo meteen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef Rory78 het volgende:
Bedankt voor de link!
Cool zeg, ik ga het zeker blijven volgen...
Massastart is mijn favoriete onderdeel; ik vond het een schitterende race. Nu maar hopen dat de dames er later vanmiddag ook een mooie wedstrijd van maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
Hanavold wint het Massenstartrennen in Oberhof vandaag, voor Fischer en Poiree.
Ik vind het ook een leuker onderdeel om naar de kijken dan de sprint en de individuele afstanden. Later vanmiddag 12,5 km massastart voor de dames.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:23 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Massastart is mijn favoriete onderdeel; ik vond het een schitterende race. Nu maar hopen dat de dames er later vanmiddag ook een mooie wedstrijd van maken.
Volgens mij is het Rob van de Brinkquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef itsme het volgende:
Ik iriteer me altijd rot aan Rob ten Brink. Ben ik de enige?
Ik kijk nu al vanaf 96 en hij maakt altijd zo veel fouten.![]()
Van mij mag je.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:22 schreef pfaf het volgende:
Hier verder en titel wijzigen en nieuwe kalender in de OP zjroen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |