Volgende Eurosport krijgen we zometeen live beeldenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:41 schreef pfaf het volgende:
Live op Eurosport?
quote:Op zondag 4 december 2005 00:50 schreef BushRanger het volgende:
Nog twee weken en dan is het world cup biathlon en cross country in Canmore, Alberta, Canada en ik werk daar op het moment!! Maar ik heb al vrij genomen en ga lekker kijken en feestvieren in het dorp! Nog meer mensen die toevallig in Canmore zijn dan?
Na de tweede loper (Wolf) viel Duitsland even wat terug, omdat hij een strafronde moest lopen, maar bij het langlaufen waren de Duitsers eigenlijk steeds sneller dan de Russen en de Tsjechen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef Rory78 het volgende:
Hmmz, ik heb tot aan de voorlaatste ronde (?) gevolgd (ik stond op de loopband bij de fitness, dus ik heb het commentaar niet zo goed kunnen volgen) en die Duitsers zakten toch verder terug? Ik was in de overtuiging dat het een strijd tussen de Russen en Tsjechen zou opleveren. Die Wit-Russen kwamen ook nog heel goed terug, he.. Anyway, toen ik thuis kwam, was het al afgelopen en ik kon nergens meer iets vinden, behalve hier...
Hier vind je het hele programma, van OS tot Wereldbekers.quote:Nou ben ik niet zo'n enorme Biathlon-weter, maar ik vind het wel eens steeds leuker spelletje. Hoe zit het met de OS, welke afstanden en disciplines komen dan aan bod voor de biathleten?
Hij heeft de laatste wedstrijden niet meegedaan. Momenteel is hij zich al aan het voorbereiden op Turijn. In de wedstrijden die hij wel mee heeft gedaan deed hij het meer dan behoorlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb het dit seizoen nog niet echt gevolgd, maar is Bjoerndalen minder dominant dan voorheen, of lijkt dat maar zo?
Nou, ehmm, als dat niet te veel moeite zou zijn, graag! Want ik ben nog maar een beginnend kijker. Ik ben er gisteren voor de eerste keer speciaal voor gaan zitten; dat zegt toch genoeg!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MrWizzel het volgende:
...Indien gewenst wil ik nog wel een keer uitleggen wat de verschillen zijn tussen de verschillende disciplines...
Inderdaad, en dat scheelt mij weer een paar minuutjes typewerkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Remzz het volgende:
Er was ooit eens een Nederlandse vrouw als ik het me goed herinner. Maar volgensmij doen er nu geen Nederlanders meer aan mee.
Hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Biatlon staat heel duidelijk uitgelegt welke soorten je allemaal hebt.
Dan moet je over een kwartiertje je TV aanzetten op Eurosport of een van de Duitse zenders (ik meen ARD). 10km Sprint voor de mannen begint namelijk zo meteen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef Rory78 het volgende:
Bedankt voor de link!
Cool zeg, ik ga het zeker blijven volgen...
Massastart is mijn favoriete onderdeel; ik vond het een schitterende race. Nu maar hopen dat de dames er later vanmiddag ook een mooie wedstrijd van maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
Hanavold wint het Massenstartrennen in Oberhof vandaag, voor Fischer en Poiree.
Ik vind het ook een leuker onderdeel om naar de kijken dan de sprint en de individuele afstanden. Later vanmiddag 12,5 km massastart voor de dames.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:23 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Massastart is mijn favoriete onderdeel; ik vond het een schitterende race. Nu maar hopen dat de dames er later vanmiddag ook een mooie wedstrijd van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |