Dat weet ik niet meer precies zeker, wel dat die trainer hals over kop terug naar Oostenrijk vluchtte en nog bijna zelfmoord pleegde.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zijn toch met de staart tussen de benen voorafgaand aan de wedstrijden vertrokken.
Er zijn toen wel een stel uit de olympische ploeg gezet volgens mij.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zijn toch met de staart tussen de benen voorafgaand aan de wedstrijden vertrokken.
Nee, volgens mij een weekje rust i.v.m. het WK. De junioren zijn daar aan de beurt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Elwood1802 het volgende:
Laatste weken niet meer echt gevolgd in het weekend ivm werk.
Zaterdag nog wedstrijden?
[Biathlon] WK 2008 - Oestersundquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Elwood1802 het volgende:
kutrus gewonnen
Onze Herbert is 50e geworden dus beste Nederlander ooit
Moest bij de top60 zitten om morgen te starten op de achtervolging.
Jammer van oeb dat hij 2 fouten maakte, met 1 foutje had hij wel gewonnen
Ja, Sikora heeft inmiddels de individuele wedstrijd gewonnen, voor Slesingr.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:46 schreef Leatherface het volgende:
In Nove Mesto toch?
Klopt ja (zie 4 posts hierbovenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:45 schreef Leatherface het volgende:
Dit is trouwens een voorproefje op het WK van volgend jaar, wat naar ik meen op hetzelfde parcours plaats zal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |