Je bent een individu. Een heldin van het vrije woord! Jij gaat rechter door zee dan de Titanic en verdient een standbeeld als de enige persoon in dit topic -mij uitgezonderd natuurlijk- die stelling durft te nemen tegen euh.... Tegen wie eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Ik begrijp dat ik jullie strategie nu volkomen verziekt heb?
Hè, wat jammer nou!
et moi!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent een individu. Een heldin van het vrije woord! Jij gaat rechter door zee dan de Titanic en verdient een standbeeld als de enige persoon in dit topic -mij uitgezonderd natuurlijk- die stelling durft te nemen tegen euh.... Tegen wie eigenlijk![]()
Who the fuck is Joo, nooit van gehoord, staat niet op de lijstquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
Lieve Cuallllll , Mag Joo nu ook gaan stemmen ?
DUH!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Who the fuck is Joo, nooit van gehoord, staat niet op de lijst![]()
Overmorgen om 0.05quote:Op donderdag 24 november 2005 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Rustig maar dan kom ik over morgen0.05 terug en geef jou punten![]()
NEE!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
Lieve Cuallllll , Mag Joo nu ook gaan stemmen ?
Day je punt is duidelijkquote:
Ja alles staat al klaar hoor, ik ben je naam niet vergetenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef versabommie het volgende:
is het stembiljet al klaar, ohw roodharige kadaver der spelleiding?
Gelukkig, er staan namelijk fans aan de dranghekken te trappelen om me het huis uit te halenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja alles staat al klaar hoor, ik ben je naam niet vergeten![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
Hey Cuall, denk jij trouwens dat we erg beroemd zijn buiten het huis?
Als je nog even doorgaat over je neukneusje Joo, dan stem ik morgen niet op jou!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day je punt is duidelijkWat heb ik gedaan om je zo anti-bommie te maken ?
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nog even doorgaat over je neukneusje Joo, dan stem ik morgen niet op jou!![]()
Joh net of ik van jou steun kan verwachten, het liefst bestel je nog een kuupie aarde extra voor het geval dat !quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nog even doorgaat over je neukneusje Joo, dan stem ik morgen niet op jou!![]()
Hij heeft denk ik over jou reacties heen gelezen hoor Wichedangel, als hij het had gezien, had hij jou ook een mailtje gestuurd, geloof ik echtquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft mij nog niet gemaild![]()
Neuh had mijn e-mail toen nog niet in mijn profiel staan.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik over jou reacties heen gelezen hoor Wichedangel, als hij het had gezien, had hij jou ook een mailtje gestuurd, geloof ik echt![]()
Hij staat al sinds vanmorgen 9 uur klaar.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:56 schreef CartWOman het volgende:
*stoort*
APk honey, doe jij je ding zo nog? Ik ben enigszin s unde rthe influence en tel de minuten tot 12 uur zodat ik kan slapen.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh had mijn e-mail toen nog niet in mijn profiel staan.
EEN UITROEPTEKEN???quote:Op donderdag 24 november 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
NOG ! MINUUT
Zo hoef jij t niet te doen bommie![]()
MY GOD!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Who the fuck is Joo, nooit van gehoord, staat niet op de lijst![]()
*diepe zucht slaakt*quote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hij staat al sinds vanmorgen 9 uur klaar.![]()
Proost trouwens! Dronken vrouwen.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga zo stemmen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar je staat niet op de lijst zegt onze eigen Fok Rita Verdonk.![]()
gelukkig ben ik weer genomineerd...op de bank is het zooo gesselig! [hoge stem...koffiereclame...]quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE
![]()
De volgende bewoners zitten op de bank
Versabommie
Maurisico
Jappie
EINDE BERICHT
![]()
Zit Bommie te knijpen Maurisico?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
gelukkig ben ik weer genomineerd...op de bank is het zooo gesselig! [hoge stem...koffiereclame...]
Ik hou niet van die bijbelse namenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef demins het volgende:
Waarom mocht Joohanna nou eigenlijk niet stemmen, ook al weer?![]()
Gebrek aan enig muzikaal gehoor???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |