Zoals u ziet tis reeds beurtquote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tijdens het typen kwam die gedachte en hoop bij me boven, knal hem op die bank![]()
Dan kan je je misschien voorstellen hoe ik me voelde en nog steeds voelquote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat me echt de barste te lachen ...eerst omdat ik dacht dat je niet meer kon nomineren en daarna omdat ik zag dat je echt een multiplarijder bent![]()
Als er iemand nu in gaat moet Cuall t maar zeggen zal wel leuk zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
ChantalC erin, daar heb ik nog een zak aviko mee te schillen!
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals u ziet tis reeds beurt![]()
Als Day nu ook nog ff wat last van opspelende hormoontjes krijgt en wraak neemt voor haar gemiste beurt van vannacht dan kan het nog een lekker volle bank worden.![]()
Johan wil ook nog steedsquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als er iemand nu in gaat moet Cuall t maar zeggen zal wel leuk zijn![]()
Tis overigens voor het eerst dat we een zwetende en onwelriekende Bommie te zien gaan krijgen...ben benieuwd of ie bestand is tegen de exit drukquote:Op donderdag 24 november 2005 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Day kan ik niet zo doorgronden en had allang een nominatie verwacht
![]()
Maar het is wel een wijze vrouw die het goede doet voor het huis![]()
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, dan moet ze op APK stemmenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals u ziet tis reeds beurt![]()
Als Day nu ook nog ff wat last van opspelende hormoontjes krijgt en wraak neemt voor haar gemiste beurt van vannacht dan kan het nog een lekker volle bank worden.![]()
Voor een notaris kunt u verdomd slecht tellenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, dan moet ze op APK stemmen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor een notaris kunt u verdomd slecht tellen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
[..]
hoezo, dan heeft ze zelf maar 1 nominatie en de rest hebben er meer dan 1, dus komt ze niet op de bank
Hier staat dat indien zij niet ook met haar bevallige aarsje op de bank wil zittten zij APK wel MOET nomineren...dat is dus niet zo....ze HOEFT helemaal nietsquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, dan moet ze op APK stemmen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Hier staat dat indien zij niet ook met haar bevallige aarsje op de bank wil zittten zij APK wel MOET nomineren...dat is dus niet zo....ze HOEFT helemaal niets![]()
Gelukkig is Day ook nog gezegend met een behoorlijk I en EQ zoals Kribbet terecht al eerder opmerktte dus het zal allemaal nog wel goed komen.![]()
![]()
Ik wilde deze post toch ook nog ff op deze pagina terug zienquote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Hey kribbet, ouwe pikketrekker...nomineer me dan als je kaaaaaaaaaaaaan!
GNAGNAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zeg dat danquote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, ze MOET niks, ik bedoelde het ook niet in die zin hoor
![]()
Huh wat? Eh?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
ChantalC erin, daar heb ik nog een zak aviko mee te schillen!
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Formuleer t gewoon in Cuall stylequote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Hoe had ik het dan moeten formuleren:
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, zou dat kunnen als ze APK gaat nomineren. Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, is er ook de optie om APK te nomineren.
Zeg jij het maar
Wheheheheheequote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Hey kribbet, ouwe pikketrekker...nomineer me dan als je kaaaaaaaaaaaaan!
GNAGNAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ho....te moeilijkquote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Hoe had ik het dan moeten formuleren:
Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, zou dat kunnen als ze APK gaat nomineren. Als ze haar eigen huid wil redden van een dagje bank, is er ook de optie om APK te nomineren.
Zeg jij het maar
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik effe stemmen?
Coupeje geslaagd?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Huh wat? Eh?
Oh.... Ik lust je rauw Versabintje!![]()
Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef demins het volgende:
Iemand DAY roepen? Die zit bij de buren!
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?quote:
Vraag het me dan nietquote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?
Neem 24 uur bedenktijd! Overdenk in die tijd de volgende vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.quote:
Het is vandaag Nominatie-dag, dat is voor de bewoners, morgen is het weer een stemronde, dus nog even wachten, na 00.00 uur mag je weer Wickedangelquote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, ik lees net de OP. Alleen de bewoners, toch, Cuall?
My Bitch!!!quote:
Mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is vandaag Nominatie-dag, dat is voor de bewoners, morgen is het weer een stemronde, dus nog even wachten, na 00.00 uur mag je weer Wickedangel![]()
Zo moeilijk is t niet begrijp je altijd wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef demins het volgende:
[..]
Neem 24 uur bedenktijd! Overdenk in die tijd de volgende vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.
Bedenk goed: het wordt lastig, moeilijk, ingewikkeld, complex, verwarrend, schokkend, confronterend en je kan er vreselijk van in het moeras raken!
Dus nogmaals de vraag: Wil ik weten wat Demins denkt?.
Suggestie:![]()
Hoor ik daar een handtasje? Wheeeehehehequote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Huh wat? Eh?
Oh.... Ik lust je rauw Versabintje!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
Ik ga zo nomineren, maar ga eerst dit topic lezen, kijken wie er over mij geluld heeft!![]()
APKquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
Ik ga zo nomineren, maar ga eerst dit topic lezen, kijken wie er over mij geluld heeft!![]()
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
En wat voor winst levert dat op voor de bankquote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert zei: "ik heb dat mokkel he-le-maal in me zak en kan gewoon rondneuken en haar aan het lijntje houden"
Maargoed dat heb ik ook maar van horen zeggen!
Je ziet Joohanna spoken.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef demins het volgende:
Wheeeheeeee! Joohanna bij Barend & van Dorp!!![]()
lekkere grote zware bank dankzij multigna!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor winst levert dat op voor de bank![]()
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Fok bij jou minder traag is, anders ga je het niet redden voor 00.00 uur
![]()
Mijn vriendin lijkt ook op haar vriendje!!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je weer met een smerige leugencampagne bezig!![]()
Ze kan ook op Jappie (mijn held) stemmen, die zit toch al op de bank en dan staan Jappie, Versafantiel en mauriceco genomineerd.
![]()
Bovendien lijk ik op haar vriendje.![]()
Heeft ze in ieder geval een flinke leuter.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:44 schreef demins het volgende:
Mijn vriendin lijkt ook op haar vriendje!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |