Talpa Site meldt het volgende:
Dido: "Was het lekker?"
Doordat de twee geliefden allebei hadden aangegeven dat ze heel graag een nacht in de Logeerkamer zouden willen doorbrengen, gunde Big Brother hun deze nacht. Een nacht vol passie...
Ze moeten eerst een beetje opwarmen en wennen aan de speciale kamer. De geliefden kletsen nog over de filmpjes die ze eerder op de avond hebben gezien. "Ik vind het jammer dat mijn zusje niks over jou heeft gezegd. Jouw moeder heeft heel veel gezegd. Ze vond me helemaal geweldig", giechelt Dido. Verder kijken ze de fotoboeken nog een keer door en praten nog maar eens over hun relatie na het Huis. En dan...dan worden de twee beetje bij beetje losser.
waar liggen de condooms?
Dido springt lekker onder de douche: "En als ik dan terugkom maken we er een mooie nacht van." Roel kleedt zich om, terwijl zijn Dido haar benen scheert. "Je weet waar de condooms liggen hè...?", roept Lieske haar nog even na. Dido lacht wat om de jonge studente en trekt haar nieuwe lingerie aan.
Als de twee weer herenigd zijn in de romantische kamer gaat de klassieke muziek aan, de massage-olie open en de champagne op. "Ik ga je echt nooit vergeten!", zeggen de twee veelvuldig tegen elkaar. Ze gaan zo in elkaar op dat ze de camera's om hen heen lijken te vergeten, en ze doen dingen die ze zelf misschien nooit verwacht hadden.
Na een heftige, romantische avond vallen de twee bijna in slaap. "Vond je het lekker?", vraagt Dido nog aan haar 'schatje'. De Rotterdammer kan alleen nog maar zacht kreunen...