na oud en nieuw zijn we ze al weer vergeten.....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef farceman het volgende:
Denk echt dat ze zich vergissen over beroemd ze wel niet het huis uit zullen komen
Het draaiboek kan best veranderd zijn dat Roel eerst gaat om meer leven in de brouwerij te krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die heeft lang geleden al gezegd dat Lieske nu aan de beurt is meen ik. Stond in het draaiboek? eerst menno, dan Lieske
Zo had ik dat nog niet eens gezien... (slimme meid die trevanianquote:Op donderdag 24 november 2005 11:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad Dido geeft niet veel kleur in het huis.
Een slimme meid is op alles voorbereidtquote:Op donderdag 24 november 2005 11:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo had ik dat nog niet eens gezien... (slimme meid die trevanianom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zullen ze eerder Dido laten vertrekkenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het draaiboek kan best veranderd zijn dat Roel eerst gaat om meer leven in de brouwerij te krijgen.
Want de laatste weken is het wel erg saai geworden.
Lieske kan altijd nog vertrekken
Vind ik ook primaquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerder Dido laten vertrekken
WBquote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer... was even ingrediënten voor het avondeten aan het halen
Wat hey je kocht?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer... was even ingrediënten voor het avondeten aan het halen
Allemaal ingrediënten om een hele middag in de keuken te gaan staan. Ik wil vanavond een complete indonesische rijsttafel hebben staan om lekker bij BB live te tafelen!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat hey je kocht?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop