De liefde tussen Dido en Roel zal snel afgelopen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik vraag me dus echt af hoeveel er van die liefde overblijft als Dido straks weet hoe vaak Linda Roel een handje heeft geholpen.
Wedden dat ze hem dan opeens uitkotst
Echt spannend word het niet hoor, maar ik zal de boel in de gaten houdenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef farceman het volgende:
Moet gvrdm weg, kan iemand please de gesprekken een beetje bijhouden/opschrijven??
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel duidelijk en goed gezegd
Hopelijk denkt het NL publiek er ook mss zo over
Ja ze passen eigenlijk totaal niet maar als 1 van de twee (Roel) een beetje aanpast dan zou het best wel wat kunnen worden!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
De liefde tussen Dido en Roel zal snel afgelopen zijn.
Ze passen gewoon niet bij elkaar
Ik moet dat nog zien!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
De liefde tussen Dido en Roel zal snel afgelopen zijn.
Ze passen gewoon niet bij elkaar
Ik denk dat het wel wat kan worden , die vent is slim en is afgestudeerd en krijgt gewoon goeie baan en wordt vanzelf burgelijker zoals didoquote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ze passen eigenlijk totaal niet maar als 1 van de twee (Roel) een beetje aanpast dan zou het best wel wat kunnen worden!
Denk ik ook, meestal heb je in een relatie dat je elkaars tegenpolen bent, de een wat meer bijdehand en de ander niet, als je beide een erg grote mond hebt dan gaat het niet werkenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ze passen eigenlijk totaal niet maar als 1 van de twee (Roel) een beetje aanpast dan zou het best wel wat kunnen worden!
Welke gebruik je dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef Gert het volgende:
Mijn streams haperen wel enorm trouwens..
Als Roel zich aanpast zou het inderdaad iets kunnen worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
realistisch ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:43 schreef VirtualPOM het volgende:
Het is wel duidelijk dat het echte emotie is. Van beide kanten. Ik vind Dido in ieder geval super eerlijk.
Binnen bedoel je want buiten is het niet bepaald lichtquote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:een stralend goede middag samen
Wat is dit nuer gebeurt daadwerkelijk iets op donderdag
Garniermedia.. misschien ligt het daaraan.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke gebruik je dan?
Ik WM en de versatel streams en die lopen nog goed
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Garniermedia.. misschien ligt het daaraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |