Ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:29 schreef Bocaj het volgende:
Vind Dido en Roel nu wel lief!
Tuurlijk ben ik wel eens verliefd geweest. Ik ben het nu af en toe nog.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is verliéfd!
Dat ben jij toch ook weleens geweest?
Nou, dan weet je dat je helemaal niet kunt relativeren dan, en dat het 't allerbelangrijkste van de hele wereld is.
Is niet zo gek, toch, na een rotervaring zoals zij meegemaakt heeft.quote:
Roel was een leuke stoere gozer toen hij het huis in kwam.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n hekel hebt aan alle twee.
Ik vind het wel interessant om de ontwikkeling te volgen.
Dido's muur is nu bijna afgebroken.
Ze moet nu zelfs huilen bij het idee dat één van hen vanavond het huis moet verlaten.
De ijskoningin is gesmolten.
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik vraag me dus echt af hoeveel er van die liefde overblijft als Dido straks weet hoe vaak Linda Roel een handje heeft geholpen.
Wedden dat ze hem dan opeens uitkotst
Heel duidelijk en goed gezegdquote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel was een leuke stoere gozer toen hij het huis in kwam.
Maar sinds zijn relatie met Dido is hij veranderd in een hondje.
Is poes lief en doet bijna geen gekken dingen meer (saai)
Dido mooie meid maar kan totaal geen besluiten nemen en die vast houden.
Het is één en al twijfel in het begin leuk maar gaat nu echt vervelen.
En ze wil leuk gevonden worden en zit er steeds naar te vissen.
De liefde tussen Dido en Roel zal snel afgelopen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik vraag me dus echt af hoeveel er van die liefde overblijft als Dido straks weet hoe vaak Linda Roel een handje heeft geholpen.
Wedden dat ze hem dan opeens uitkotst
Echt spannend word het niet hoor, maar ik zal de boel in de gaten houdenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef farceman het volgende:
Moet gvrdm weg, kan iemand please de gesprekken een beetje bijhouden/opschrijven??
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel duidelijk en goed gezegd
Hopelijk denkt het NL publiek er ook mss zo over
Ja ze passen eigenlijk totaal niet maar als 1 van de twee (Roel) een beetje aanpast dan zou het best wel wat kunnen worden!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
De liefde tussen Dido en Roel zal snel afgelopen zijn.
Ze passen gewoon niet bij elkaar
Ik moet dat nog zien!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
De liefde tussen Dido en Roel zal snel afgelopen zijn.
Ze passen gewoon niet bij elkaar
Ik denk dat het wel wat kan worden , die vent is slim en is afgestudeerd en krijgt gewoon goeie baan en wordt vanzelf burgelijker zoals didoquote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ze passen eigenlijk totaal niet maar als 1 van de twee (Roel) een beetje aanpast dan zou het best wel wat kunnen worden!
Denk ik ook, meestal heb je in een relatie dat je elkaars tegenpolen bent, de een wat meer bijdehand en de ander niet, als je beide een erg grote mond hebt dan gaat het niet werkenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ze passen eigenlijk totaal niet maar als 1 van de twee (Roel) een beetje aanpast dan zou het best wel wat kunnen worden!
Welke gebruik je dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef Gert het volgende:
Mijn streams haperen wel enorm trouwens..
Als Roel zich aanpast zou het inderdaad iets kunnen worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
realistisch ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:43 schreef VirtualPOM het volgende:
Het is wel duidelijk dat het echte emotie is. Van beide kanten. Ik vind Dido in ieder geval super eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |