GNA GNA GNA.... dit kun je echt niet menen... GNA GNA GNAquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef farceman het volgende:
Dido en Roel zijn echt te leuk samen!
Die moeten ze echt nog weekje samen laten!
wat ik al eerder zei, Ingrid valt helemaal niet op, en je leest hier zelden iets negatiefs over haar. Ik denk zelfs dat ze zich bewust zo gedraagt, en op die manier overal fluitend tussendoor fietst. Ik neem haar dat absoluut niet kwalijk, ik denk dat ze het gewoon goed doet.. (alleen dat duimen moet ze afleren)quote:Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dus Ingrid is de enige die niet overduidelijk negatief opvalt ....?
Is dat eigenlijk goed of slecht
dan mis jij zeker e.e.a. van Dildo op de streams... GNA GNA GNAquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat gebabbel tussen Dido en Nathalie niet te vergelijken met dat wat Chantal c.s. doen.
Dido en Naat: dat is "gewoon" roddelen, zoals alle mensen doen. Bij Chantal zit er een manipulatief kwaadaardig plan achter. Ik vind Chantal een slecht mens en ik haat haar.![]()
Kiesen of je positief geluid wil of negatief geblaat..quote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
En toch vind ik Dido vandaag opeens best meevallen.... hoe moet dat nu???
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Kiezen of je positief geluid wil of negatief geblaat..
Lekkah ?????quote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
Rob is lekker ad rem de laatste tijd
Half mee eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei, Ingrid valt helemaal niet op, en je leest hier zelden iets negatiefs over haar. Ik denk zelfs dat ze zich bewust zo gedraagt, en op die manier overal fluitend tussendoor fietst. Ik neem haar dat absoluut niet kwalijk, ik denk dat ze het gewoon goed doet.. (alleen dat duimen moet ze afleren)
Je kúnt natuurlijk ook je mening herzién.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
En toch vind ik Dido vandaag opeens best meevallen.... hoe moet dat nu???
Dat kan idd ookquote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Kleintje het volgende:
Bong, ze kunnen ook na de exit gelijk de dbk ingeroepen worden. Dat lijkt mij het meest logische
Ik ga voor positief geluid, maar hou me tegen als ik straks een fanclub wil oprichten hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Kiesen of je positief geluid wil of negatief geblaat..
dan krijgen we wel eenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef farceman het volgende:
Dido en Roel zijn echt te leuk samen!
Die moeten ze echt nog weekje samen laten!
Ingrid is heel onzeker en zoekt bevestiging.... chantal maakt daar schandalig misbruik vanquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Half mee eens.
Nadeel is dat ze nu onopvallend is.
Ze is niet irritant maar ook niet leuk.
En... je hoeft niet te stemmen voor wie je eruit wil hebben zoals vroeger. Dan had ze goed gezeten. Maar je moet nu stemmen op wie je erin wil houden.
En ik denk dat er weinig mensen echt 'fan' van haar zijn.
Dus ze zal het best om die reden kunnen afleggen tegen de meer irritante mensen...
Hahah.. Goed.. dan zijn we het eens !quote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga voor positief geluid, maar hou me tegen als ik straks een fanclub wil oprichten hoor
Eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ingrid is de luisterpartner van Chantal's geroddel... maar is ze zelf manipulatief en een intrigant?
Dat valt volgens mij wel mee, althans ze roddelt at dat betreft niet meer of minder met chantal mee dan een Joost of Lieske ...
Ik vind zelf overigens dat ook het zwakke aan Ingrid, dat ze nogal nietszeggend op de achtergrond blijft en enorm zwak meewaait met alle winden, alhoewel ze wat dat betreft ook niet opzichtig 'zoete koekjes' bakt ....
dus moet Ingrid oppassen voor ROB!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Eens.
Zet Ingrid een paar dagen bij een ander groepje, die lijnrecht staat tov Chantal en ze is bekeerd.
Kwestie van op haar inpraten, rustig, maar met veel woorden, en je hebt haar.
Alleen zodra die ander ook maar even vat op haar krijgt switched ze weer.
Klopt, zag je ook met de Menno-bash gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Eens.
Zet Ingrid een paar dagen bij een ander groepje, die lijnrecht staat tov Chantal en ze is bekeerd.
Kwestie van op haar inpraten, rustig, maar met veel woorden, en je hebt haar.
Alleen zodra die ander ook maar even vat op haar krijgt switched ze weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |