Ze zijn iig beter dan jouw foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 18:12 schreef k_man het volgende:
#1 en #3 zijn wel goed gezien. Voor de rest is het niet veel bijzonders.
Oh, is het weer tijd voor een troll?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn iig beter dan jouw foto's
Welk trapje bedoel je Marjoquote:Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef -Marjo- het volgende:
Dat trapje in zwart-wit is mooi!!!
Hmmmm...dat vind ik nou de minste van allemaalquote:
Sommigen hebben overal wel wat op aan te merken...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:43 schreef k_man het volgende:
Mwah. Bij de minste denk ik eerder aan #2.
Kadering, compositie, onderwerp. Bij #2 valt eigenlijk op alles wel wat aan te merken.
Ik zou zo bijna denken dat er wat nuttigs uit je vingers komt......Misschien nu nog ff wat verduidelijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:43 schreef k_man het volgende:
Mwah. Bij de minste denk ik eerder aan #2.
Kadering, compositie, onderwerp. Bij #2 valt eigenlijk op alles wel wat aan te merken.
OK.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou zo bijna denken dat er wat nuttigs uit je vingers komt......Misschien nu nog ff wat verduidelijken
Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Wat de lelijk afgesneden onderkant betreft heb je gelijk natuurlijk, maar ik vind de compositie juist sterk. Het grote lege vlak versterkt imo het beeld van de boten en de gebouwen en wolken achterin. Leegte legt de nadruk op de grenzen van de leegte.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef k_man het volgende:
[..]
OK.
Qua kadering: je hebt kennelijk je best gedaan om de mast van het bootje er helemaal op te krijgen, maar waarom wordt het bootje dan aan de onderkant zo lelijk afgesneden?
Qua compositie: ongeveer een derde van de foto bestaat uit een vlak water. Niet erg interessant, vind ik.
En qua onderwerp: ik snap de foto gewoon net. Wat is überhaupt het onderwerp? Waarom wil je dat iemand dit ziet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |