Ik heb wel mail naar je gestuurdquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:38 schreef Astridj0h het volgende:
Hier is het regenachtig, maar in principe kan ik prima naar amsterdam komen
Overigens was dat kennelijk neit de planning, want ik heb mooi geen mail gehad en P had ook al niet om mijn nummer gevraagd
Tot straks!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:04 schreef Xilantof het volgende:
mooi, nu weet ik dat ik de bus moet hebben van half 11.![]()
tot later allemaal
Ik heb P. en HM2 met de middelvingers opgestoken op de foto!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:53 schreef pea4fun het volgende:
Leuk gehad? Wie komt er als eerste met laten zien wat ik gemist heb?
Jammer, na een dag taxiën en musjes schieten ben ik wel toe aan wat kijkvoerquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb P. en HM2 met de middelvingers opgestoken op de foto!
maar die komen morgen of maandag pas
Ik heb ook een dutchtrain die de vandaal speeltquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jammer, na een dag taxiën en musjes schieten ben ik wel toe aan wat kijkvoer![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ook!!!
Die arme P zat bijna te slapen in de trein
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Ik wacht wel weer hoor...tsss...wat een prioriteiten hebben jullie ook
Ja, die vond ik zelf ook mooi geworden!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
Die van dat trapje is erg leuk gelukt, Marjo
de FOT'ers voor de plaatjes en de TRV'ers voor de praatjes bij de plaatjesquote:Op zondag 27 november 2005 12:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het een erg leuk idee, een gecombineerde TRV en FOT meet!Zeker iets om vaker te doen lijkt me.
Oh de TRV mensen eten wel taart? Want bij de vorige FOT meet was ik jarig dus ik had taart meegebracht, maar het kwam amper op!quote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
de FOT'ers voor de plaatjes en de TRV'ers voor de praatjes bij de plaatjes
En een opvallende overeenkomst / verbindende factor: appeltaart![]()
Die appeltaat was lekkerquote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Okee alvast een preview van de Meet...quote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef -Marjo- het volgende:
Waar blijft de rest van de foto's???
Geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 15:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Okee alvast een preview van de Meet...![]()
Van wie zijn deze benen met leuke hoge hakjes???![]()
[afbeelding]
PdeHoog?quote:Op zondag 27 november 2005 15:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Okee alvast een preview van de Meet...![]()
Van wie zijn deze benen met leuke hoge hakjes???![]()
[afbeelding]
Thnxquote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
@Marjo: die eerste twee zijn helemaal goed!wat voor camera gebruikte jij nog maar weer?
Ik heb zwaar donkere Urban-Style foto's Ik kan eerst de levels door het plafont drrukken om ze net zo kleurrijk als -Marjo- te krijgen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
@Marjo: die eerste twee zijn helemaal goed!wat voor camera gebruikte jij nog maar weer?
Weird, ik heb er helemaal niks aan bewerkt verder. Alleen border en resize...quote:Op zondag 27 november 2005 16:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb zwaar donkere Urban-Style foto's Ik kan eerst de levels door het plafont drrukken om ze net zo kleurrijk als -Marjo- te krijgen.![]()
Volgens mij had PdH ook nogal donkere foto's. Ik probeer de mooiste op te leven en met een beetje croppen hier, USM-en daar en Curves klooien aan de overkant, komen de foto's wel op Fok! land..quote:Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Weird, ik heb er helemaal niks aan bewerkt verder. Alleen border en resize...
Ik had nog een linkje voor je:quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij had PdH ook nogal donkere foto's. Ik probeer de mooiste op te leven en met een beetje croppen hier, USM-en daar en Curves klooien aan de overkant, komen de foto's wel op Fok! land..![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik had nog een linkje voor je:
http://www.intro2020.co.uk/pages/zigview.htm
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Mag ik mijn schoen bij jouw zetten???![]()
Ja maar, ja maar, maar maar, ik geloof nog in SintNietklaas.quote:Op zondag 27 november 2005 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen![]()
Als ik kadootjes krijg geloof ik ook!!!quote:Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, maar maar, ik geloof nog in SintNietklaas.![]()
Net als PdH trouwens![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |