Motorhoes weg
![]()
Weet niet of die weg is gewaaid of dat iemand hem heeft losgetrokken
![]()
Zat iig vast met een slotje. Slotjes is er nog, ringetje ook nog, de rest van de hoes is weg
![]()
Mag ik weer een nieuwe halen
editDe wind heeft 'm meegenomen volgens mijn vader
![]()
Die van mijn broertje was ook bijna losgescheurd maar die bleef nog vast zitten onder zijn taartschep. Vader heeft nog zitten zoeken naar m'n hoes maar heeft hem niet kunnen vinden
![]()
Bij m'n broertje heeft ie nu voor de zekerheid een touw eromheen gedaan, tijdens z'n zoektocht kwam hij nog wel een andere motorhoes van iemand anders tegen die ook half eraf gewaaid was
/editquote:
Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef Worldbeater het volgende:Zo, gepakt en gezakt staat alles klaar voor morgen.
Portomonne in het regenpak
![]()
want ik moet tanken, cv en getuigschriften in een laptoptas met plastic erin tegen het huidige weer
![]()
, kisten gepoetst voor extra waarafstotende eigenschappen, olie gechecked tegen vastlopers en koukleumen langs de rijbaan in de nattigheid, verzekeringspapieren bij de borst in de motorjas voor als ik in 5 delen over de snelweg lig door de hagelslippery.
Morgenochtend het meest vroege opstaan in 26 dagen
![]()
, alleen normaal zat ik die tijd al op kantoor.
En dan nog even een overhempie strijken, Fok! posten, iets warms
![]()
en dan gaan we speedwayen.
Wat een voorbereiding
![]()
Nu maar hopen dat het goed gaat
![]()
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef bwt het volgende:Ik hoop ook dat mijn zus
voor die tijd die baby er uit geperst heeft.
anders wordt het wel erg lastig
Over welke tijd gaat het? Mijn zus staat ook op ploffen namelijk
![]()
Ik denk dat ik vandaag maar een dagje vrij neem
![]()
Ik ga zo lekker pitten
Welke windkracht is er eigenlijk nodig om mijn motor om te gooien?
[ Bericht 4% gewijzigd door hicham op 25-11-2005 07:33:28 ]