quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
4.12.05 ben ik jullie meissie met de pompoms
![]()
![]()
, kom helemaal dat schijteind gereden om jullie aan te moedigen....
en neeben geen pitspoes
![]()
Ja dat zou ook nog eens kunnen, gewoon voor de gezelligheid meekomenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]en...
[afbeelding] Martie met pompoms [afbeelding]
[afbeelding] Raus met pompoms [afbeelding]
![]()
Laat ut dan ook maar chillquote:
Makster schreef erruguns op donderdag 24 november 2005 @ 21:35
Chill![]()
My nick is Rebbel....en voor dit F#ck topic heb ik um aan moeten passen, REBBEL clearquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]!
[..]
Ja dat zou ook nog eens kunnen, gewoon voor de gezelligheid meekomenEn dan kunnen Robbel, Raus en Mercy wel respectievelijk de tweede, derde en vierde heat van Makster rijden. Die heeft in de eerste heat toch al z'n ribben gebroken dus dan zal ie wel geen zin meer hebben in de volgende 3
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit het dan met je wheeliedagje
Zul je net zien dat je na een paar honderd meter op de snelweg langs de kant mag staan boegies droogwrijven
En doe ook maar enkelvoud bij een 1 cylinder.quote:
Anders kan je niet gaan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
Ik hoop ook dat mijn zus voor die tijd die baby er uit geperst heeft.
anders wordt het wel erg lastig
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bouwjaar 68 he?Eindelijk nog zo'n ouwe bok.Begon de moed al op te geven!
m.u.z van Patrick,worldbaeter dan
Inderdaad ja.Wordt je overal al met U aangesproken,terwijl ik toch bij mijn voornaam genoemd wil worden.En in de kroeg zit je dan tussen die 16 jarige die zich druk maken om hun brommertje terwijl jij denk "60 km/h?",dat haal ik in z'n een.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ouwe bok
![]()
Inderdaad ja, je voelt je gewoon net als altijd maar dan merk je dat je omgeving jonger wordt ofzoiets?
Don't forget mequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bouwjaar 68 he?Eindelijk nog zo'n ouwe bok.Begon de moed al op te geven!
m.u.z van Patrick,worldbaeter,Pepijn dan
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Wordt je overal al met U aangesproken,terwijl ik toch bij mijn voornaam genoemd wil worden.En in de kroeg zit je dan tussen die 16 jarige die zich druk maken om hun brommertje terwijl jij denk "60 km/h?",dat haal ik in z'n een.![]()
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |