Anders kan je niet gaan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
Ik hoop ook dat mijn zus voor die tijd die baby er uit geperst heeft.
anders wordt het wel erg lastig
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bouwjaar 68 he?Eindelijk nog zo'n ouwe bok.Begon de moed al op te geven!
m.u.z van Patrick,worldbaeter dan
Inderdaad ja.Wordt je overal al met U aangesproken,terwijl ik toch bij mijn voornaam genoemd wil worden.En in de kroeg zit je dan tussen die 16 jarige die zich druk maken om hun brommertje terwijl jij denk "60 km/h?",dat haal ik in z'n een.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ouwe bok
![]()
Inderdaad ja, je voelt je gewoon net als altijd maar dan merk je dat je omgeving jonger wordt ofzoiets?
Don't forget mequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bouwjaar 68 he?Eindelijk nog zo'n ouwe bok.Begon de moed al op te geven!
m.u.z van Patrick,worldbaeter,Pepijn dan
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Wordt je overal al met U aangesproken,terwijl ik toch bij mijn voornaam genoemd wil worden.En in de kroeg zit je dan tussen die 16 jarige die zich druk maken om hun brommertje terwijl jij denk "60 km/h?",dat haal ik in z'n een.![]()
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.quote:
Sorry,was jou helemaal vergeten.Niet met opzet trouwens.Maar je begrijpt wat ik bedoel.Damn Alzheimerquote:
Ach, ik ken het Parkinsonquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Sorry,was jou helemaal vergeten.Niet met opzet trouwens.Maar je begrijpt wat ik bedoel.Damn Alzheimer
Is het de eerste?Die zijn vaak iets te vroeg en de daar opvolgende vaak net iets te laat.Wel oppassen dat je geen suikeroom wordt.Krijg je net als ik,3 keer in de week zo'n kleine aan de telefoon.Ik durf wel op de motor van ome Jies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.
Ze was gister (woensdag) uitgerekend. Maar die kleine kan wel eens eigenwijs zijn en pas laat z'n koppie laten zien
Dat zijn er dan al 4, met mijn aanwezigheid wordt de gemiddelde leeftijd flink omhoog geduwd?quote:
Als ik die kleine was zou ik ook wachten tot het weer iets beter wordtquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.
Ze was gister (woensdag) uitgerekend. Maar die kleine kan wel eens eigenwijs zijn en pas laat z'n koppie laten zien
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef richardgie het volgende:
Ik weet wat.We gaan een bejaardensoos oprichten onder de vlag van FokMc.![]()
HAHAHA!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef richardgie het volgende:
Ik weet wat.We gaan een bejaardensoos oprichten onder de vlag van FokMc.![]()
De eerste 4 leden hebben zich al gemeld.quote:
ROFL = Rolling On the Floor Laughingquote:
Rolingquote:
Heeft dat niks met rolstoel dansen te maken ofzo dan?Lachen in een karretje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ROFL = Rolling Over the Floor Laughing
Ofzoiets, ik werk ook met computers, meer Software eigenlijk vandaar dat ik een beeeeeetje bij ben![]()
Ik ga ook maar eens m'n nest opzoekenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:35 schreef bwt het volgende:
Ga ook maar eens mijn nest opzoeken
Wat een voorbereidingquote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, gepakt en gezakt staat alles klaar voor morgen.![]()
Portomonne in het regenpakwant ik moet tanken, cv en getuigschriften in een laptoptas met plastic erin tegen het huidige weer
, kisten gepoetst voor extra waarafstotende eigenschappen, olie gechecked tegen vastlopers en koukleumen langs de rijbaan in de nattigheid, verzekeringspapieren bij de borst in de motorjas voor als ik in 5 delen over de snelweg lig door de hagelslippery.
![]()
Morgenochtend het meest vroege opstaan in 26 dagen, alleen normaal zat ik die tijd al op kantoor.
![]()
En dan nog even een overhempie strijken, Fok! posten, iets warmsen dan gaan we speedwayen.
![]()
Over welke tijd gaat het? Mijn zus staat ook op ploffen namelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
Ik hoop ook dat mijn zus voor die tijd die baby er uit geperst heeft.
anders wordt het wel erg lastig
met die wind is dat niet gek, staat een behoorlijke druk op met/door wind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Motorhoes weg![]()
![]()
[..]
Over welke tijd gaat het? Mijn zus staat ook op ploffen namelijk
[..]
Welke windkracht is er eigenlijk nodig om mijn motor om te gooien?
Mijn zus voor morgenquote:
Hij staat niet op de middenbok maar op de jiffy, wat is beterquote:er is HEEL wat kracht nodig om een motor op de middenbok om te krijgen
Ralf, Pepijn, Richardgie, bwt, Martie, Raus, FemoleRebbelquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ouwe bok
![]()
Inderdaad ja, je voelt je gewoon net als altijd maar dan merk je dat je omgeving jonger wordt ofzoiets?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ralf, Pepijn, Richardgie, bwt, Martie, Raus, FemoleRebbel
Ouwe rotten
Dus het gaat eerst nog even harder waaien.quote:Langs de westkust staat een WESTERSTORM, 9 Bft. Bij de buien komen ZWARE en in de kuststrook van de Noord- en Zuid-Holland en later ook in Zeeland zelfs ZEER ZWARE WINDSTOTEN voor, soms tot boven de 110 km per uur.
ik denk dat het weer met name de wind toch de schuldige is hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:55 schreef worldpimber&Hicham het volgende:
Volgens mij staat de motor ook veiliger op de Jiffy hoor
Ik twijfelde al vanochtend, reed even langs de motor en viel me op dat die van Hicham zo naakt was.Vraag me af of ie weggewaaid is of dat iemand even een motorhoesje wilde lenen
Bij mij was 1 kant ook losgesloten van het slotje en ik vraag me af of er zoveel druk op stond.
Mijn idee was dat die paupers hem er niet in 1 keer af kregen omdat ie redelijk passend is bij mij.
![]()
Lekker weertje trouwens
dat is minder... die van mij staat redelijk uit de wind geloof ik... lang leven de schutting in de achtertuinquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Motorhoes weg![]()
![]()
Weet niet of die weg is gewaaid of dat iemand hem heeft losgetrokken
Zat iig vast met een slotje. Slotjes is er nog, ringetje ook nog, de rest van de hoes is weg
Mag ik weer een nieuwe halen
edit
De wind heeft 'm meegenomen volgens mijn vaderDie van mijn broertje was ook bijna losgescheurd maar die bleef nog vast zitten onder zijn taartschep. Vader heeft nog zitten zoeken naar m'n hoes maar heeft hem niet kunnen vinden
Bij m'n broertje heeft ie nu voor de zekerheid een touw eromheen gedaan, tijdens z'n zoektocht kwam hij nog wel een andere motorhoes van iemand anders tegen die ook half eraf gewaaid was
![]()
/edit
quote:Ik denk dat ik vandaag maar een dagje vrij neemIk ga zo lekker pitten
![]()
Welke windkracht is er eigenlijk nodig om mijn motor om te gooien?
dat heb ik inmiddels ook gemerkt... en hagel doet pijn met dit weerquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
HET IS NAT EN KOUD![]()
![]()
![]()
goedemorgen peeps![]()
Vorige week toen ik ging solliciteren brak er ook ineens een hagelbui los..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:47 schreef Roderick2085 het volgende:
dat heb ik inmiddels ook gemerkt... en hagel doet pijn met dit weer![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[[url=http://www.haarkliniek.com/images/banner-finasteride.gif]afbeelding][/url]
Voor de FOK! MC 35+
Goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |