Wees er maar trots op.quote:
Je hebt haar wel een beetje verdrongen in de communicatie naar ons toe.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
This is the boodschappenmotor![]()
Op de achtergrond kan je net het neusje van de ZZR zien![]()
Yorin FMquote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.![]()
Wat is dat voor een zender.![]()
![]()
Neehoorquote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Je was natuurlijk een beetje bang voor de reactie's omdat we allemaal anti chopper zijn.![]()
Ik heb de Leren Zadeltassen maar verwijderd voor de fotoquote:Ik mis nog een topkoffer.![]()
Kee, die gaat wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:09 schreef R2-D2 het volgende:
Yorin FM
quote:Summer of '69
Wel een goed nummer, en een goed jaar voor sommigen uit dit Forum![]()
quote:
Reed je met deze motor naar meetings met de "oude" motorclub?quote:Ik heb de Leren Zadeltassen maar verwijderd voor de foto![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ach ik heb de moto niet opgeslagen![]()
ik heb hem niet eens gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb hem gezien en opgeslagenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gezien![]()
Ik heb pas nog een rijtest uit de Kickstart weggegooid van het ding.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef hicham het volgende:
Pepijn, heb jij nog interessante weetjes over die Duke. Je hebt er vast wel meer van gehoord dan ikHet zal wel een veel te zware wannabe SM zijn, maar dan zit je ook niet aan dat teringonderhoudsinterval van een 'echte' SM toch
Plus dat je er ook nog fatsoenlijk een snelweg mee kunt nemen als dat nodig is
Nope, voor heeeeel weinig gekocht. Na het ophalen van m'n rijbewijs langs de motorsloop gegaan en naar een rijdbare motor gevraagdquote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Reed je met deze motor naar meetings met de "oude" motorclub?![]()
quote:Ik dacht dat vandaag alles anders was, het begon vandaag zo mooi, zo pril.
![]()
![]()
Wat kan je eigenlijk veel aflezen uit zo'n foto. Dozen op de achtergrond etc...quote:
Heb zelfs een mooi verhaaltje over RGB en CMYK gevondenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ook hier staat de K voor zwart, misschien dat de Nederlandse drukkers B aanhouden.![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed ik ben sowieso al een aantal jaren buitendienst.![]()
En de techniek gaat ook in de drukkerswereld hard met de digitale innovatie.
[..]
ik heb ook begrepen dat R2'tje 3 motoren heeftquote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
Huh, wat is het nou? Een derde motor? [afbeelding] ZZR + XT + Chopchop![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
Huh, wat is het nou? Een derde motor? [afbeelding] ZZR + XT + Chopchop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En een fiat Panda...
![]()
Ik had beter een Stationwagon Cabriolet op 2 wielen kunnen kopen maar die betaan niet
ja dat word nu onderhand wel eens tijd heHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
we weten nu toch bijna alles al van je![]()
Ik kan alleen niet rijden zoals jullie dat kunnenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook begrepen dat R2'tje 3 motoren heeft
wat een vrouw zeg
Op een gegeven moment worden de druk en de verwachtingen te hoog en zal de R2D2teje vast nooit meer durven.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat word nu onderhand wel eens tijd heH![]()
we weten nu toch bijna alles al van je![]()
- Hier stond iets wat niet nodig was -quote:
ik zag een keer B staan, zo goed let ik niet op wie wat zegt al helemaal niet op m'n stagequote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikke niet, dat doet Richardgie steeds.
Maar ook hier staat de K voor zwart, misschien dat de Nederlandse drukkers B aanhouden.![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed ik ben sowieso al een aantal jaren buitendienst.![]()
En de techniek gaat ook in de drukkerswereld hard met de digitale innovatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |