Ik ben bezig met potentieel werk, is nog harder aanpoten dan het werk zelf.quote:
Zijn dat oefeningen of moet je ook dingen opschrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Best lastig alles in het Engels, kom er wel uit, maar geen idee hoe een Engelsman bepaalde zaken gaat interpreteren. Heeft iemand nog familieleden die al jaren in het buitenland verblijven?![]()
It's hero time, yeah, time to shine, yeah!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
MOgguh
[..]
Zijn dat oefeningen of moet je ook dingen opschrijven
Anders ben ik bang voor je dat het niets wordt... dat Engels
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
Zal hem straks wel even sharen, kunnen jullie mij afbranden.![]()
![]()
Op noppenbanden nog welquote:
Volgens mij is het een rotonde in Frieslandquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Op noppenbanden nog welVolgens mij staat ie gewoon stil
Maar dan wel het gedeelte dat nog onder de Engelse kolonie valt, want hij neemt 'em rechtsomquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een rotonde in Friesland![]()
kneeslider aan de andere kant aan het bijwerkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel het gedeelte dat nog onder de Engelse kolonie valt, want hij neemt 'em rechtsom![]()
Ey, je werd gemist.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef ondeugend het volgende:
Pimpie ?
Dat storten van RB zal wel even op zich laten wachten... volgens mij komt ie met dit weer nooit van het eiland af.![]()
Ik heb anders een weelderige haardos hoor!Als de tondeuze er niet doorheen gehaal is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[[url=http://www.haarkliniek.com/images/banner-finasteride.gif]afbeelding][/url]
Voor de FOK! MC 35+
Goedemorgen![]()
Ik was de foto van FX aan het zoeken waar hij de Rotonde rechtsom namquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel het gedeelte dat nog onder de Engelse kolonie valt, want hij neemt 'em rechtsom![]()
Effe spiegelen in Photoshop.Gaat ie wel de goeie kant op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |