bartrid+1quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef bartrid het volgende:
The Strokes?
Yep. Morgen en volgende week zaterdag weerquote:
Mij ook. Paar jaar geleden speelden ze op het Virus festival in Eindhoven en toen heb ik ze gemist. Nu spelen ze in de Camden Barfly en ik heb me laten vertellen dat het een heel klein zaaltje is.quote:
Kajagoogoo - Big Applequote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
wat van wie?
See my face, you know where I've been walking in jungle
Cruising down boulevard part of the race taking a tumble
Love in that stranger still fearing that danger
Still crying in some avenue and soon the hate will be there too
ben je weer aan t tellenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Verder kan ik melden dat er maar liefst 15 punten gescoord zijn in het 'verjaardagstopic'
Fok! Muziek Trivia deel DLXV
quote:
Nou misschien ook wel.. maar het is toch vreemd dat ik net 568 geteld heb en dit zou volgens de titel 566 zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 20:57 schreef Gambolputty het volgende:
Gaan we die Romeinse-cijfer-discussie weer eens nieuw leven in blazen?
komt door janusquote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou misschien ook wel.. maar het is toch vreemd dat ik net 568 geteld heb en dit zou volgens de titel 566 zijn![]()
Ik ben niet zo'n ster in Romeins tellen...voor mij staat er altijd miiiksksksiiii of varianten daarop.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou misschien ook wel.. maar het is toch vreemd dat ik net 568 geteld heb en dit zou volgens de titel 566 zijn![]()
Die is 't inderdaad niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt me te vrolijk voor Hans Dorrestijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |