Weet niet hoever je bent in je science maar de beste manier is om ze plat te bombarderen. Bouw een paar bombers... Wil je dit niet zo doen dan doe ik het als volgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn vijand heeft telkens een machine gunner in zijn steden gestationeerd. Geen enkele unit van mij komt er doorheen. Wat kan hier het beste voor gebruiken?
werkt goed hoor... zo overrompelde ik ook bijna de vijanden van mij (als het spel niet crashde)quote:Op donderdag 1 december 2005 10:43 schreef Fathom het volgende:
[..]
Weet niet hoever je bent in je science maar de beste manier is om ze plat te bombarderen. Bouw een paar bombers... Wil je dit niet zo doen dan doe ik het als volgt.
blijft leuk gewoonquote:Andere optie is to NUKE!!! them![]()
Wheheheheh absoluut... Ik zit nu in een game waar ik van de 2000 stemmen in de VN er zelf 844 heb... Ik bepaal altijd wat er gebeurt in de VN. No Nukes gaat nog niet door. Ben nu in war met 5 andere civs waarvan er 3 met elkaar in oorlog zijn... Het is WW3 bij mij game... Ik ben USA en heb de 1e nuke nu net gegooid..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
werkt goed hoor... zo overrompelde ik ook bijna de vijanden van mij (als het spel niet crashde)
[..]
blijft leuk gewoon
Whahaha is die oorlog op basis van geloof??? Die optie kon ik nog niet:)quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Lionheaad het volgende:
Ik zit midden in een heilige oorlog....
Allah zal die christenen eens leren....
Puur toeval denk ik....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:00 schreef Fathom het volgende:
[..]
Whahaha is die oorlog op basis van geloof??? Die optie kon ik nog niet:)
Is het niet eens leuk om met wat FOK mensen een Direct LAN potje te doen?
Nukes hebben ook nauwelijk toegevoegde waardequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:44 schreef Ericjuh het volgende:
het blijft trouwens leuk
[afbeelding]
hier heb ik even lopen kloten met de worldbuilder... heb ik veel abombs aan mij gegeven en aan de egypten... ik gooi alles op egypten.. gooien de egypten alles op de barbarian dorpje op een eiland
mooiquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef Monidique het volgende:Eerste potje gewonnen. Makkelijk niveau, dat wel.
Au..... Dat heb ik ook gehad met m'n vorige kaart. Maar dat was tijdens een heftig potje World of Warcraftquote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef DC het volgende:
Nou, na een leuk potje waarin mijn nederlandse legers de halve wereld onder controle hadden is de chip in mijn video-kaart doorgebrand. Hij kon het spel blijkbaar toch niet aan. Nu maar een nvidia kaart gehaald, en het spel draait weer, maar geen verbetering t.o.v. de oude kaart
www.play.comquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:56 schreef tazman89 het volgende:
Waar hebben jullie Civ gekocht?
ik ben in verschillende winkels in Voorburg en Den Haag geweest, maar hem nergens vinden, mijn laatste hoop is de Media markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |