geouwehoer van PSV dat in de media aan alle kanten meldt hem vooral niet kwijt te willen maar ondertussen 5 spelers boven hem in de pikorde heeft staan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:40 schreef rubbereend het volgende:
geouwehoer van Ajax
De keren dat Aissati dit seizoen gespeeld heeft, heeft hij ook niet laten zien beter/beslissender te zijn dan degene die nu voor hem in de pikorde lijken te staan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef AminBen het volgende:
[..]
geouwehoer van PSV dat in de media aan alle kanten meldt hem vooral niet kwijt te willen maar ondertussen 5 spelers boven hem in de pikorde heeft staan.
Of gewoon weer op de bank en in de winterstop naar Ajax.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
De keren dat Aissati dit seizoen gespeeld heeft, heeft hij ook niet laten zien beter/beslissender te zijn dan degene die nu voor hem in de pikorde lijken te staan.
Hopen dat Aissati morgen tegen de Braafschap weer in de basis mag starten en wat mooie dingen laat zien.
Hij heeft in augustus en september wel is in de basis gestaan (terecht na een goede voorbereiding) waarin hij niet bepaald uitblonk, maar zijn vervangers speelde ook een aantal wedstrijden bout. Zelfs als Afellay en Culina geblesseerd zijn komt hij niet aan de bak en worden er 3 centrumspitsen opgesteld.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
De keren dat Aissati dit seizoen gespeeld heeft, heeft hij ook niet laten zien beter/beslissender te zijn dan degene die nu voor hem in de pikorde lijken te staan.
quote:PSV is het enige dat telt voor Ismail Aissati
29 nov 2007 - EINDHOVEN - Ismail Aissati probeert zich af te sluiten voor de reuring die de belangstelling van Ajax teweegbrengt rondom zijn persoon. De middenvelder van PSV zei donderdagmiddag na de training op De Herdgang dat hij zich alleen bezighoudt met PSV.
PSV is het enige dat telt; Wel wordt hij continu geconfronteerd met berichten over de belangstelling uit de hoofdstad. ;Ik word er natuurlijk vaak naar gevraagd. Er wordt van alles geschreven en gezegd en dat is wel eens storend. Maar goed, ik probeer me te concentreren op wat ik doe en wil me niet laten afleiden.
Directeur Jan Reker benadrukt nog maar eens dat PSV het talent uit de eigen opleiding niet wil verkopen. Ajax deed afgelopen zomer al een vergeefse poging om Aissati aan te trekken als opvolger van Wesley Sneijder. In januari zouden de Amsterdammers een nieuwe poging willen wagen.
Reker beaamt dat er vorige week contact is geweest tussen hem en Ajax-directeur Maarten Fontein. Fontein heeft mij gebeld met de vraag of er een clausule in het contract van Aissati staat, zegt Reker. Dat kan ik niet ontkennen. Ik heb er vervolgens meteen bij gezegd dat wij hem niet willen verkopen. Dus dat wij Aissati bij Ajax zouden hebben aangeboden, zoals hier en daar wordt gesuggereerd, is echt onzin.
De afkoopsom in de clausule zou vijf miljoen euro bedragen, al wil Reker dat bedrag niet bevestigen. PSV en Aissati zijn al vele maanden in gesprek met elkaar over contractverlenging, maar tot dusver zonder resultaat. De problemen hebben alles te maken met de sportieve vooruitzichten van Aissati. Hij wil aan spelen toekomen, maar heeft vooralsnog geen basisplaats verworven bij PSV.
Reker heeft al eerder aangegeven dat de club Aissati probeert te verkopen indien de partijen dit seizoen niet tot een akkoord komen. PSV kan het zich niet permitteren dat de jeugdinternational later voor niets de deur uit wandelt. Maar ons uitgangspunt is niet veranderd”, aldus Reker.;Wij willen Aissati bij PSV houden, zijn contract opwaarderen en verlengen
In principe loopt Aissati's verbintenis door tot 2009, maar de speler kan al in november 2008 weg bij PSV. FIFA-reglementen schrijven voor dat een speler voor zijn achttiende jaar niet voor langer dan drie jaar mag tekenen. Aissati was zeventien toen hij in november 2005 zijn handtekening zette.
Daar krijgt ie bij ons wél alle ruimte voor dusquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
hij moet beter spelen
Als hij blijft ballen zoals hij dat nu doet dan wens ik je veel succes ermeequote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar krijgt ie bij ons wél alle ruimte voor dus
Moet ie nou beter worden of niet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als hij blijft ballen zoals hij dat nu doet dan wens ik je veel succes ermee
En daar gaat PSV de mist in. Marcellis en Afellay zijn de enige basisspelers die uit de eigen opleiding komen. En dan Marcellis ook pas sinds kort. Je gaat me niet vertellen dat Culina, Addo, Alcides en Van der Leegte veel beter zijn dan het gemiddelde opleidings-product van PSV. Zelfs ik als niet-psv'er kan een aantal zeer talentvolle jeugdspelers opnoemen. Als zij nou eens de kans kregen, maar nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:12 schreef mcyodogg het volgende:
Hij hoort sowieso bij de eerste 16 te zitten, maar om hem nou meteen elke week in de basis te zetten... Afellay had pas ook later dan dat een regelmatige plek op het veld.
Affelay staat vrij vast in de basis en Tommy is ook eigen jeugdquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:29 schreef Joe. het volgende:
[..]
En daar gaat PSV de mist in. Marcellis en Afellay zijn de enige basisspelers die uit de eigen opleiding komen. En dan Marcellis ook pas sinds kort. Je gaat me niet vertellen dat Culina, Addo, Alcides en Van der Leegte veel beter zijn dan het gemiddelde opleidings-product van PSV. Zelfs ik als niet-psv'er kan een aantal zeer talentvolle jeugdspelers opnoemen. Als zij nou eens de kans kregen, maar nee.
Als PSV de eigen jeugd de kans geeft en niet elk jaar voor miljoen gaat shoppen in Brazilië of bij suikeroom Chelsea wat middelmatige spelers gaat huren, dan hoeft men zich geen zorgen te maken over die 6 miljoen die ze wel eens zou kunnen innen, door het verkopen van één van je grootste talenten. Dan kunnen ze Aissati over een paar jaar slijten aan een Europese topper voor misschien wel het drievoudige.
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Affelay staat vrij vast in de basis en Tommy is ook eigen jeugd
En dan elk jaar voorronde CL en UEFA cuper uitgeschakeld worden en play-offs spelen in de eredivisie? Ik kan me voorstellen dat ze daar in Eindhoven geen zin in hebben...quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:43 schreef Joe. het volgende:
Eens.
Maar mijn punt was meer, dat PSV sneller jeugdspelers moet laten doorstromen.
Ik zeg niet dat ze zes, zeven jeugdspelers moeten opstellen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan elk jaar voorronde CL en UEFA cuper uitgeschakeld worden en play-offs spelen in de eredivisie? Ik kan me voorstellen dat ze daar in Eindhoven geen zin in hebben...
Marcellis heb ik nog niet zien spelen. Maar zoals DAM al zegt, de kwaliteit moet er wel zijn, als dat niet zo is moet je het maar met aankopen doen. En dat blijkt de afgelopen jaren toch wel z'n vruchten af geworpen te hebben in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ajax, waar de eigen jeugd wel een kans krijgt...quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:53 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze zes, zeven jeugdspelers moeten opstellen.
En wees eerlijk Marcellis doet het zeer goed. Lijkt me goed voor PSV als er meer van dit soort jongens doorbreken. Waarom heb je anders een jeugdopleiding? Om al die kleine jongetjes uit Brazilië een kans te geven?
Ik suggereer enkel dat de meeste spelers blijkbaar niet goed genoeg zijn om het eerste elftal op een hoger plan te krijgen. Als jij dan de jeugdopleiding bagger vind, mag dat. Het zijn niet mijn woorden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:57 schreef Joe. het volgende:
Ter Horst, Zeefuik
Dus met andere woorden de jeugdopleing van PSV is bagger?
Hij had nog een jaartje bij Twente moeten spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:05 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is het niet ideaal als jeugdspelers te vroeg te belangrijk zijn. Ja, als ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg, zeggen ze. Maar onderschat de invloed niet van ervaring. Je zag bij Ajax, toen van der Vaart op z'n 22ste ofzo aanvoerder werd van Ajax. Een compleet stuurloos schip was het.
Aissati is iemand die ik er graag bij zie houden, en hopelijk ooit een gouden duo met Afellay vormt. Maar Aissati heeft nog wat terrein goed te maken op Ibi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |