Dat vind ik ook best. Als PSV er maar meer maakt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef Suijk het volgende:
Prima.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ismail (27)
19 Jan, 18:26
ehlel ali alles goed jongen?ewa hier flipichhhhhhh muthefuckers....wollah zelfmoord plegen alles hier ah sahbi...is tan2 saai ewa jah niks aan te doen...en hoe is het met jou???ewa ik spreek je snel rsutig aan thella
Ismail (27)
5 Jan, 16:34
hahaha yeh ali jij mag niet winnen van mij mekenchhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!safi is goed ik ga nu ff oefenen man bij bar tsmit!!!ciao
Ismail (27)
3 Jan, 16:06
ewa ali alles goed of nog steeds boos dat ik je gister pakkie gaf met x-box ewa jah moest je me maar niet uitdagen he veel blijven oefenen en als je er klaar voor bent kan je me altijd bellen thella
Zou het dan toch nog ergens goed voor zijn geweest?quote:'Fluitconcerten doen Aissati twijfelen'
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 28 mei om 11:48
Ismaïl Aissati is gaan twijfelen aan zijn besluit om in de toekomst de nationale kleuren van Marokko te gaan verdedigen. De middenvelder werd afgelopen dinsdagavond uitgefloten door het Marokkaanse publiek tijdens het duel Jong-Oranje - Jong-Marokko en dat zou slecht zijn gevalllen bij de PSV-middenvelder.
Dit meldde presentator Humberto Tan gisteravond in het avondprogramma van De Wedstrijden. Aissati zou aanvankelijk al met zijn hart bij het Marokkaanse elftal zijn geweest, maar door de misdragingen van de Marokkaanse supporters zou ook Oranje nu weer een optie zijn.
De komende jaren blijft Aissati overigens sowieso nog voor Jong-Oranje spelen. De geboren Utrechter denk bij het Marokkaanse elftal niet aan spelen toe te komen en acht het voor zijn ontwikkeling beter om het elftal van bondscoach Foppe de Haan te vertegenwoordigen.
Het enige woord wat ik snap is X-Box.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ismail (27)
19 Jan, 18:26
ehlel ali alles goed jongen?ewa hier flipichhhhhhh muthefuckers....wollah zelfmoord plegen alles hier ah sahbi...is tan2 saai ewa jah niks aan te doen...en hoe is het met jou???ewa ik spreek je snel rsutig aan thella
Ismail (27)
5 Jan, 16:34
hahaha yeh ali jij mag niet winnen van mij mekenchhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!safi is goed ik ga nu ff oefenen man bij bar tsmit!!!ciao
Ismail (27)
3 Jan, 16:06
ewa ali alles goed of nog steeds boos dat ik je gister pakkie gaf met x-box ewa jah moest je me maar niet uitdagen he veel blijven oefenen en als je er klaar voor bent kan je me altijd bellen thella
Met Seedorf en Sneijder hoeft ie m.i. niet te concurreren. Die man moet op 10quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Het enige probleem t.o.v. Oranje is natuurlijk dat hij moet concurreren met Seedorf, Van der Vaart en Sneijder. Niet de minsten.
Totdat vBasten ruzie krijgt met Sneijder, dat heeft ie toch snelquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Het enige probleem t.o.v. Oranje is natuurlijk dat hij moet concurreren met Seedorf, Van der Vaart en Sneijder. Niet de minsten.
Seedorf is de 30 gepasseerd. Aissati gaat een hele grote worden. Beter dan van der Vaart en Sneijder.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Graag ja, hij zal Aissati toch wel achterna gaan hoop ik, wat een doelpunt. De betere versie van Sneijder. nog niet, maar hij is nog volop bezig met z'n ontwikkelingquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef cultheld het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTs Laten we met z'n allen hopen dat ie toch voor Oranje kiest.
Daar heeft ie gespeeld, ervaring opgedaan, maar niet leren voetballen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:07 schreef Dos37 het volgende:
geweldig al heeft ie natuurlijk alles bij Twente geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |